کد خبر : 40920 / /
/

افزایش دمای تهران تا روز سه شنبه | وزش باد شدید د ر راه است

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وضعیت جوی این استان، طی پنج روز آینده در ساعت‌های بعد از ظهر و شب همراه با وزش باد در نواحی جنوبی و غربی و افزایش دما تا سه‌شنبه (۲۰ تیر)پیش‌بینی می‌شود.

افزایش دمای تهران تا روز سه شنبه | وزش باد شدید د ر راه است

بر اساس نقشه‌های پیش‌بینی و تحلیل برونداد الگوهای پیش‌یابی عددی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در ساعت‌های بعد از ظهر و شب گاهی افزایش سرعت وزش باد در نواحی جنوبی و غربی مورد انتظار است.

از امروز تا سه‌شنبه (۱۸ تا ۲۰ تیر) روند افزایش نسبی دما و روزهای پایانی هفته کاهش جزئی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روزهای چهارشنبه و پنجشنبه(۲۱ و ۲۲ تیر) وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک در نواحی جنوبی و غربی استان مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۱۹تیر) صاف، در بعضی ساعت‌ها وزش باد، در بعد از ظهر کمی ابری و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۷  و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۲۰ تیر ) صاف، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۲۷  و حداکثر دمای  ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است./همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.