کد خبر : 40875 / /
/

سورپرایز برای متقاضیان وام | واگذاری زمین رایگان با وام 550 میلیونی | این وام به چه افرادی می رسد ؟

اخیرا وزیر راه و شهرسازی از پرداخت وام جوانی جمعیت 550 میلیون تومانی به خانوارها خبر داده است. اما چه کسانی مشمول وام جوانی جمعیت می‌شوند و شرایط دریافت این وام چیست؟

سورپرایز برای متقاضیان وام | واگذاری زمین رایگان با وام 550 میلیونی | این وام به چه افرادی می رسد ؟

بعد از ابلاغ قانونی جوانی جمعیت، تسهیلات و امکانات بسیاری برای خانوارهای دارای فرزند ابلاغ شد که یکی از این امکانات واگذاری زمین رایگان و وام 550 میلیونی ساخت مسکن است

آنگونه که مهرداد بذرپاش خبر داده قرار است به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر یک قطعه زمین داده شود و متقاضیان برای ساخت این زمین می‌توانند 550 میلیون تومان وام بگیرند.

به گفته وزیر راه و شهرسازی این وام 550 میلیونی در قالب نهضت ملی مسکن پرداخت می‌شود، سود آن 18 درصد است و دوره بازپرداخت آن هم 20 ساله است.

توضیحات بیشتری درباره وام جوانی جمعیت داده نشده است. همچنین مشخص نیست که شرایط اعطای زمین رایگان به خانوارها چیست. اما می‌توان بر اساس طرح‌های پیشین توضیحاتی در این مورد داد.

پیش از این تسهیلات جوانی جمعیت به افرادی پرداخت می‌شد که نرخ باروری استان و یا محل سکونت پدر زیر 2.5 باشد. همچنین خانوارهایی شامل این تسهیلات می‌شوند که فرم ج آنها سبز باشد و از هیچ کدام از تسهیلات مسکن تاکنون استفاده نکرده باشند. همچنین خانواده نباید زمین و یا واحد مسکونی داشته باشند.

سومین فرزند خانواده هم باید متولد آبان 1400 به بعد باشد.

قرار است تا پایان سال 70 هزار قطعه زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر پرداخت شود. اما اولویت پرداخت آن مشخص نیست./تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.