کد خبر : 40834 / /
/

فروش اقساطی ماشین خارجی بدون ضامن | 200 میلیون ارزانتر از بازار خودرو لوکس سوار شوید

نرخ بالای تورم و افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها موجب شده تا تعداد زیادی از مردم به سمت شیوه خرید قسطی مایل شوند. به همین دلیل، صاحبان بنگاه‌های مالی نیز تلاش می‌کنند برای برآورده کردن نیاز مشتریان و حفظ سود خود، طرح‌های فروش اقساطی ویژه را به خریداران ارائه کنند.

فروش اقساطی ماشین خارجی بدون ضامن | 200 میلیون ارزانتر از بازار خودرو لوکس سوار شوید

نرخ بالای تورم و افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها موجب شده تا تعداد زیادی از مردم به سمت شیوه خرید قسطی مایل شوند. به همین دلیل، صاحبان بنگاه‌های مالی نیز تلاش می‌کنند برای برآورده کردن نیاز مشتریان و حفظ سود خود، طرح‌های فروش اقساطی ویژه را به خریداران ارائه کنند. بنابراین، مشتری می‌تواند با صرف هزینه کمتر و پرداخت اقساط بلند مدت، محصول مورد نظر را همان لحظه تحویل بگیرد و نیاز خود را برطرف کند.

به گزارش کاماپرس، یکی از بهترین طرح‌های ویژه فروش قسطی ماشین توسط مجموعه همراه مکانیک ارائه می‌شود. این طرح تنها تا 31 تیرماه ارائه خواهد شد و خریداران خودروهای خارجی نیازی به ضامن ندارند. به علاوه، امکان خرید خودروی صفر و کارکرده در این طرح وجود دارد. در ادامه، جزئیات فروش قسطی ماشین خارجی در همراه مکانیک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

چرا الان ماشین قسطی بخریم؟

برخی از خریداران با توجه به روند کاهشی قیمت خودرو تصمیم می‌گیرند تا خرید خود را به تعویق بیندازند تا بتوانند در ماه‌های آینده ماشین مورد نظر را به صورت نقدی بخرند. اما واقعیت این است خرید قسطی ماشین حتی در چنین شرایطی، بهترین گزینه است. چرا که وجود تورم در کشور موجب می‌شود تا خریداران خودروهای قسطی بتوانند در آینده سود بیشتری داشته باشند. به علاوه، مشتریانی که تمکن مالی کافی دارند می‌توانند مابقی بودجه خود را در بازارهای مالی دیگر سرمایه‌گذاری کنند.

شرایط خرید قسطی ماشین خارجی از همراه مکانیک

این مجموعه با همکاری با چند لیزینگ رسمی کشور توانسته است طرح فروش قسطی ماشین خارجی را با شرایط آسان‌تری ارائه کند. در این طرح که تنها تا پایان این ماه ادامه دارد، مبلغ پیش پرداخت بر اساس قیمت کل خودرو تعیین می‌شود اما به طور کلی می‌توان از تسهیلاتی معادل با یک سوم قیمت خودرو بهره‌مند شد. به علاوه، خریداران می‌توانند اقساط خود را ظرف مدت 6 ماه تا 3 سال پرداخت کنند. این طرح شامل حال مدل خودروهای بالای سال 1397 یا 2015 می‌شود و قیمت ماشین نباید کمتر از یک میلیارد و 400 میلیون تومان باشد.

در جدول زیر، قیمت برخی از خودروهای خارجی مشمول این طرح قابل مشاهده است؛

قیمت خودرو

مدت بازپرداخت

پیش پرداخت طرح ویژه همراه‌مکانیک

پیش پرداخت سایر طرح‌های لیزینگی

اختلاف پیش پرداخت

1.8 میلیارد تومان

24 ماه

1.4 میلیارد تومان

1.5 میلیارد تومان

100 میلیون تومان

2 میلیارد تومان

36 ماه

1.6 میلیارد تومان

1.7 میلیارد تومان

100 میلیون تومان

2.2 میلیارد تومان

24 ماه

1.7 میلیارد تومان

1.9 میلیارد تومان

200 میلیون تومان

2.7 میلیارد تومان

36 ماه

2.1 میلیارد تومان

2.4 میلیارد تومان

300 میلیون تومان

همراه مکانیکلازم به ذکر است که همراه مکانیک برای راحتی بیشتر مشتریان، یک فرصت دو تا سه ماهه تنفس برای شروع اقساط در نظر گرفته است.

مدارک لازم برای طرح فروش قسطی ماشین

خریداران برای بهره‌مندی از این تسهیلات شگفت‌انگیز به مدارکی چون کارت ملی، شناسنامه، چک صیادی، گردش 6 ماهه حساب، فیش حقوقی یا جواز کسب و سند یا اجاره‌نامه محل سکونت نیاز دارند. ثبت شش دانگ سند از همان ابتدا به نام خریدار و تحویل 48 ساعته خودرو از دیگر مزایای این طرح محسوب می‌شود. علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این طرح می‌توانند به وبسایت مجموعه همراه مکانیک مراجعه کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.