کد خبر : 40728 / /
/

800 نفر به دنبال کلاهبردار حرفه ای بودند | 100 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار که مبلغ 100 میلیارد ریال از 800 شاکی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

800 نفر به دنبال کلاهبردار حرفه ای بودند | 100 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود

سردار یوسف ملک زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: مأموران پلیس فتا در پی دریافت چندین شکواییه پیرامون کلاهبرداری از طریق فضای مجازی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های لازم مشخص شد که فرد کلاهبردار ضمن ایجاد و راه اندازی یک سایت جعلی و چندین درگاه بانکی و تبلیغ انواع گوشی‌های تلفن همراه و کالاهای دیگر در این سایت، پس از مدتی اعتماد سازی از شهروندان و به ویژه عمده فروشان تلفن همراه، ضمن اخذ سفارش کالا، به آن‌ها کالایی تحویل نداده و از این طریق اقدام به اغفال و کلاهبرداری از آنان کرده است.

این مقام انتظامی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی توسط مأموران پلیس فتا ، متهم این پرونده شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی تیمی از افسران این پلیس به شهر تهران مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سردار ملک زاده با بیان اینکه متهم در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و در این خصوص تاکنون 800 شاکی در سراسر کشور شناسایی شده اند، تصریح کرد: برآورد اولیه کلاهبرداری این متهم از شهروندان، حدود 100 میلیارد ریال می باشد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.