کد خبر : 40638 / /
/

شایان مصلح داماد شد | تیپ دامادی شایان مصلح + عکس

شایان مصلح جدیدترین داماد فوتبال کشورمان می باشد که بعد از عروسی سامان قدوس و الهیار صیادمنش تصویری از مراسم ازدواج خود را برگزار کرده و تصویری از تیپ دامادی اش را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است.

شایان مصلح داماد شد  | تیپ دامادی شایان مصلح + عکس

ستاره سابق پرسپولیسی ها مراسم ازدواج خود را برگزار کرده و به جرگه متاهلین پوسته و تصویری از روز دامادی اش را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است.

شایان مصلح

مدافع تیم گل‌ گهر با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود ازدواجش را اعلام کرد. او سابقه حضور در پرسپولیس و سپاهان را نیز در کارنامه دارد.

شایان مصلح پس از درخشش در سپیدرود رشت با نظر برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس پیوست و پس از دو فصل حضور در این تیم با نظر امیر قلعه‌ نویی به سپاهان رفت تا دو سال را نیز در اصفهان پشت سر بگذارند و سپس به گل‌ گهر سیرجان منتقل شود.

مصلح حالا پس از دو فصل حضور در گل‌ گهر زیر نظر امیر قلعه‌ نویی و سعید الهویی، در تابستان امسال از این تیم سیرجانی جدا خواهد شد تا فوتبال خود را در باشگاه دیگر دنبال کند.

باید دید مدافع سابق تیم‌ های پرسپولیس و سپاهان که به تازگی هم جشن ازدواج خود را برگزار کرده است، کدام تیم را به‌ عنوان مقصد جدید خود انتخاب خواهد کرد.

شایان مصلح مدافع چپ پای فوتبال ایران که از سپیدرود رشت چهره شد و در ادامه با قبول پیشنهاد پرسپولیس در دوره هدایت برانکو ایوانکوویچ پیراهن این تیم را بر تن کرد، اکنون جدیدترین داماد فوتبال ایران محسوب می‌ شود.

امروز خبر ازدواج سامان قدوس منتشر شد تا مهاجم ملی‌ پوش شاغل در لیگ انگلیس نیز رسما به جرگه متاهلین بپیوندد و پیش از او نیز اللهیار صیادمنش دیگر مهاجم ملی‌ پوش فوتبال ایران نیز مراسم ازدواج خود را برپا کرده بود.

شایان مصلح نیز شب گذشته مراسم ازدواج خود را برگزار کرد و رسما به جمع متاهلین پیوست.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.