کد خبر : 40535 / /
/

تیپ دردسرساز رامین رضاییان در دبی +عکس

منتشر شدن تصویری از تیپ و پوشش عجیب رامین رضاییان در خارج از کشور در شبکه های اجتماعی سوژه داغ کاربران فضای مجازی شده است.

تیپ دردسرساز رامین رضاییان در دبی +عکس

به گزارش سبک ایده‌آل، رامین رضاییان مدافع سابق تیم پرسپولیس از جمله بازیکنانی است که همواره با خبرهای جنجالی و حواشی عجیب سوژه رسانه ها و کاربران بوده است.

اما یکی از نکات مورد توجه این حاشیه ها تیپ و‌ پوشش های متفاوت و غیرمتعارفی است که این بازیکن ملی پوش از آنها استفاده می کند.

در همین ارتباط اکنون تصویری از سوی این بازیکن در صفحه شخصی اش منتشر شده که با واکنش های متفاوتی مواجه شده است.

رامین رضاییان

رامین رضاییان که این روزها برای تعطیلات به دبی سفر کرده در یکی از این تصاویر با استایل عجیب و پر سرو صدایی در مراکز خرید این کشور ظاهر شده است.

چرا که بازیکن فعلی سپاهان اصفهان در این عکس با پیراهن و شلوارکی تابستانی از کفشی مجلسی و نگین دار استفاده کرده است.

واکنش رسمی باشگاه سپاهان به پرسپولیس – رضاییان!

به گزارش “ورزش سه”، با نزدیک شدن به زمان شروع تمرینات تیم‌های لیگ برتری، نقل و انتقالات نیز با حساسیت بیشتری در دستور کار تیم‌های مدعی قرار دارد و همین موضوع انتشار اخبار و حواشی گوناگون را به دنبال دارد.

یکی از اخبار مهم منتشرشده در آستانه شروع تمرینات سپاهان، خبر علاقه پرسپولیس به جذب رامین رضاییان و تلاش این باشگاه برای بازگرداندن ستاره طلایی‌پوشان در لیگ بیست و دوم به تهران برای فصل آینده هست.

موضوعی که واکنش رسمی باشگاه سپاهان را در پی داشت و مسعود سعیدی، مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان در این باره در صحبتی کوتاه با خبرنگار ورزش سه گفت: به هیچ‌وجه صحبتی مبنی بر علاقه رضاییان مبنی بر جدایی از سپاهان وجود ندارد. همان‌طور که بارها عنوان کرده‌ایم، رامین با باشگاه قرارداد دارد و این‌طور نیست که بخواهد جایی برود. ان‌شاءالله به زودی در تمرینات هم حاضر می‌شود.

سعیدی در مورد مغانلو هم همین صحبت را داشت و گفت: آقای گل فصل گذشته در لیگ بیست و سوم هم با سپاهان خواهد بود و این بازیکن هم به قرارداد با سپاهان پایبند خواهد بود. حواشی مطرح‌شده برنامه‌ریزی‌شده تا آرامش باشگاه سپاهان برهم زده شود.

مدیر رسانه سپاهان با تاکید مجدد روی صحبت‌هایش در پایان این گفتگوی کوتاه گفت: هیچ شائبه‌ای در رابطه با تداوم همکاری رضاییان و مغانلو با سپاهان در فصل آینده وجود ندارد و این موضوع در تمرینات تیم به اثبات خواهد رسید.

فرتاک نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.