کد خبر : 40517 / /
/

آتش سوزی شدید یک کارگاه در تهران | ۴ نفر فوت شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل‌سازی در محله مرتضی گرد خبر داد.

آتش سوزی شدید یک کارگاه در تهران | ۴ نفر فوت شدند

سید جلال ملکی روز پنجشنبه به خبرنگار گفت: ساعت ۵:۳۰ امروز حادثه آتش‌سوزی کارگاه مبل سازی در محله مرتضی گرد خیابان فرهمند به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی شهر تهران بود اما ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند

وی افزود: در یک کارگاه مبل سازی به وسعت ۳۰۰ متر آتش سوزی روی داده بود که البته به دلیل حجم زیاد ابر و اسفنج بیشتر کندسوزی روی داده بود.

ملکی با بیان اینکه درب کارگاه از داخل قفل بود، گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی درب را باز کردند و با حجم بسیار زیاد دود ناشی از اسفنج مواجه شدند.

خنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: در طبقه بالایی محل حادثه نیز اتاق ویژه استراحت کارگران وجود داشت که آتش نشانان با جسم بی جان چهار مرد جوان غیرایرانی مواجه شدند که به احتمال زیاد به دلیل دود گرفتگی ناشی از اسفنج که بسیار خطرناک است، جان باختند.

ملکی خاطرنشان کرد: جسد این چهار کارگر به عوامل انتظامی تحویل داده شد و آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل را ترک کردند./همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.