کد خبر : 40442 / /
/

صهبا شرافتی | صهبا شرافتی بیوگرافی | صهبا شرافتی نون خ

لاغری شدید صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در نون خ | تغییر چهره باورنکردنی صهبا شرافتی سوژه شد + عکس

صهبا شرافتی این عکس را منتشر کرد.

لاغری شدید صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در نون خ | تغییر چهره باورنکردنی صهبا شرافتی سوژه شد + عکس

صهبا شرافتی بازیگر تلویزیون اهل ایران است. صهبا شرافتی زاده ۸ مهر ۱۳۷۷، تهران است .صهبا شرافتی در مجموعه تلویزیونی نون خ حضور داشته‌است. صهبا شرافتی در این سریال نقش روناک را بازی می کند که یک دختر خشن و زمخت است. آخرین اخبار مربوط به صهبا شرافتی را در ادامه می بینید .

صهبا شرافتی

بیوگرافی صهبا شرافتی

صهبا شرافتی متولد سال 1377 در تهران می باشد. خانواده وی اهل سقز کردستان می باشند. او بازیگری حرفه ای را در فصل دوم سریال نون خ آغاز کرد. شرافتی به گفته برخی از منتقدان در تئاتر نیز نقش هایی داشته است اما شهرت اصلی وی با اجرای نقش در فصل سوم نون خ رقم خورد.

ازدواج صهبا شرافتی

صهبا شرافتی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

صهبا شرافتی نقش روناک را بازی کرده است

کژال که کوچک ترین دختر آقای خانزاده در سریال نون خ بود، حال در نبودش در فصل 2 و 3 جای خالی اش را صهبا شرافتی در نقش روناک پر می کند.

نبود کژال در فصل های بعدی، خشونت دختران که در خانواده خانزاده ارثی بود را از بین می برد به همین دلیل روناک در این سریال به این نقش می پردازد.

او در این فیلم با خشونت خود از دختر دایی هایش دفاع می کند دقیقا همان کاری که کژال دختر کوچک برای خانواده اش انجام می داد. از این رو صهبا شرافتی وارد این سریال تلویزیونی شد.

تکه کلام "دوغ یا نوشابه" همان چیزی بود که با انتشار در شبکه های اجتماعی شرافتی را معروف کرد.

صهبا شرافتی امروزه با فعالیتش در اینستاگرام محبوب تر و شناخته شده تر از قبل حرکت می کند و با انتشار یک استوری خود را یک اکسوال معرفی کرده است. اکسوال به طرفداران گروه موسیقی اکسو گفته می شود. این گروه تشکیل شده از پسران کره ای - چینی است و از سال 2011 تا فعالیت می کنند.

صهبا شرافتی یکی از بازیگران و هنرمندان اینده دار کشورمان می باشد که شاهد پیشرفت وی خواهیم بود.

صهبا شرافتی

صحبت های صهبا شرافتی از علاقه اش به بازیگری

هنگامی که حدودا 10 ساله بودم ، سریال قهوه تلخ را می دیدم و علاقه من به بازیگری از همان موقع شروع شد.

در مدرسه هم مورد تشویق قرار می گرفتم و در خانه برای خودم فیلم می گذاشتم و سعی می کردم همانند بازیگران نقش اجرا کنم و جای ان ها بازی کنم. این کار را ادامه می دادم تا در جلوی دوربین راحت تر و با اعتماد به نفس بیشتر بازی کنم.

همچنین به پروژه های مختلف می رفتم و از من تست می گرفتند و به می گفتند من استعداد دارم. قبل از اینکه به عنوان هنرور بازی کنم به دفتر سریال رفتم و اقای تنابنده مشاور کارگردان ، از من تست گرفت و ان را به اقای اقاخانی نشان دادند و با پذیرش ایشان وارد سریال نون خ شدم.

راستش را بخواهید تلویزیون و سینما ، هردو را دوست دارم اما دوست دارم با تلوزیون شروع کنم چون مردم خواه ناخواه پای فیلم ها می نشینند و به همین دلیل تلویزیون مخاطب بیشتری دارد.

صهبا شرافتی در یکی از استوری‌هایش اخیراً خود را اکسوال معرفی کرده.

اکسوال اصطلاحاً به طرفداران گروه موسیقی اکسو گفته می‌شود که یک بَند کره ای- چینی است و در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت اس ام اینترتینمنت تشکیل شد، او مسلط به زبان کره ای مییاشد.

صهبا شرافتی بازیگر جوان و تازه وارد ایرانی است که با بازی در سریال نون خ معروف شد. او در این سریال نقش روناک را بازی می کند که یک دختر خشن و زمخت است که چهره عصبانی و جدی دارد, ولی در واقعیت او چهره اش خیلی متفاوت است و با گریم این سریال فرق دارد.

صهبا شرافتی

ورود صهبا شرافتی به بازیگری

زمان پخش سریال قهوه تلخ، 10 ساله بودم که به بازیگری علاقمند شدم، در مدرسه کار تئاتر می کردم و همیشه مورد تشویق برای ادامه این رشته بودم

در خانه فیلم می گذاشتم و تلاش می کردم جایشان بازی کنم تا وقتی یه روزی مقابل دوربین می روم راحت و باورپذیر باشم

بخاطر علاقم سر پروژه های مختلف می رفتم و تست می دادم تا اینکه با نقش های کوتاه یا بعنوان هنرور (سیاهی لشکر) چند تجربه ای بدست آوردم

یک روز رفتم دفتر سریال پیش آقای مصطفی تنابند (مشاوره کارگردان) که از من تست گرفتند، سپس آنرا به آقای آقاخانی نشان دادند و به این ترتیب پذیرفته شدم

خانم شرافتی با نقش روناک در این سریال بسیار درخشید

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.