کد خبر : 40396 / /
/

تصویری دردناک از تصادف مرگبار خط ویژه در بزرگراه چمران | راننده موتورسیکلت در دم فوت کرد

در اثر این برخورد راننده موتورسیکلت در دم فوت و ترک نشین آن مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شود.

تصویری دردناک از تصادف مرگبار خط ویژه در بزرگراه چمران | راننده موتورسیکلت در دم فوت کرد

 معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در بزرگراه شهید چمران خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ احسان مومنی گفت : حدود ساعت ۱۷:۴۰ موتورسیکلتی که در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران محدوده پل نیایش وارد خط ویژه شده بود به علت حرکت در خلاف جهت با یک دستگاه اتوبوس بی آر تی که در مسیر مجاز خود در حال حرکت بوده به صورت رخ به رخ برخورد می‌نماید و در اثر این برخورد راننده موتورسیکلت در دم فوت و ترک نشین آن مجروح و به بیمارستان منتقل گردید.

وی به همه راکبین موتورسیکلت توصیه نمود به هیچ عنوان وارد خطوط ویژه اتوبوس نشده و همواره به هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده نمایند تا شاهد این چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

سرهنگ احسان مومنی در پایان گفت؛ در فصل تابستان به دلیل گرمای هوا شاهد استفاده نکردن راکبان از کلاه ایمنی هستیم و این مسأله در حوادث موتورسواران جراحات و تلفات را افزایش می‌دهد باز هم تکرار می‌کنیم خطوط بی آرتی و انواع خطوط ویژه و تونل‌ها جای تردد موتور سیکلت سواران نیست.

تصادف

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.