کد خبر : 39936 / /
/

آتش‌سوزی هولناک ساختمان نیمه‌کاره | ۵ کارگر در طبقه منفی ۵ گرفتار شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان در حال ساخت در بزرگراه اشرفی اصفهانی خبر داد.

آتش‌سوزی هولناک ساختمان نیمه‌کاره |  ۵ کارگر در طبقه منفی ۵ گرفتار شدند

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: حوالی ساعت ۱۰:۵۰ امروز وقوع یک مورد حادثه حریق در یک ساختمان نیمه‌کاره در حال ساخت به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چند ایستگاه را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: چهار ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی، تانکر آب و ... به محل حادثه که یک کارگاه ساختمانی با ۵ طبقه زیرزمین بود، اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش در طبقه منفی ۵ این ساختمان در حال ساخت رخ داده و تا ۲ طبقه بالاتر یعنی طبقه منفی ۳  ساختمان نیز گسترش پیدا کرده بود، گفت: هر طبقه حدود ۷۰۰ مترمربع مساحت داشت و وجود لوازمی مانند کپسول‌های اکسیژن و ... نیز عملیات اطفا را با دشواری‌هایی روبه‌رو کرده بود. ضمن اینکه دسترسی به طبقه منفی پنج بسیار دشوار بود و درجه حرارت نیز بالا بود.

ملکی درباره نجات یافتگان نیز گفت: این افراد ۵ کارگر بودند که در طبقه منفی ۵ و کانون حریق گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان این افراد را خارج کرده و به فضای باز انتقال دادند.

به گفته وی در حال حاضر شعله‌های آتش در این کارگاه ساختمانی به طور کامل مهار و اطفا شده و آتش‌نشانان در حال انجام لکه‌گیری و جستجو در طبقات زیرین این ساختمان در حال ساخت هستند./همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.