کد خبر : 39909 / /
/

خبر اول صبحی برای خریداران خودرو ثبت نامی | خبر جدید از نتایج اولویت‌بندی تحویل خودرو

نتایج اولویت بندی تحویل خودروهای داخلی و مونتاژی فروش یکپارچه خودرو اعلام شد.

خبر اول صبحی برای خریداران خودرو ثبت نامی | خبر جدید از نتایج اولویت‌بندی تحویل خودرو

نتایج اولویت بندی تحویل خودروهای داخلی و مونتاژی فروش یکپارچه خودرو اعلام شد.

اولویت بندی خودرویی ساعت ۱۴ اعلام شود که با ۶ ساعت تاخیر، سامانه یکپارچه به روزرسانی شد. متقاضیان تایید شده خودرو، برای مشاهده نتایج می‌توانند به نشانی esalecar.ir مراجعه کنند. با اعلام نتایج اولویت بندی، متقاضیان می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان مسدودی خود را برداشت کنند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: به محض به روزرسانی سامانه، حضور ۴۰۰ هزار نفری متقاضیان، باعث کندی آن شده است.

تقدسی گفت: دور دوم سامانه منطبق با زمانبندی اعلام شده به کار خود خاتمه داد و از این پس نتایج روی سایت قابل مشاهده می‌باشد.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو تشریح کرد: به همه نفراتی که در مرحله دوم سامانه شرکت کرده بودند طبق زمان‌بندی تا پایان سال ۱۴۰۳ براساس برنامه تولید خودروسازان داخلی خودرو تعلق گرفت.

تقدسی گفت: با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات جدید در شهریور ماه، برای سه درصد باقیمانده افراد، ضمن حفظ اولویت آن‌ها امکان انتخاب خودروی جدید فراهم می‌شود، بدین ترتیب به تمام متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه نیز همانند مرحله اول خودرو تخصیص داده خواهد شد.

وی افزود: لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری تاکنون خودروسازان داخلی تعداد ۲۸۵ هزار دستگاه خودرو تولید کردند که رکورد تولید خودرو در چندین سال اخیر را شکستند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: با توجه به برنامه اعلامی خودروسازان در ماه‌های آتی روند افزایشی تولید و عرضه خودرو به بازار تداوم خواهد یافت.

تقدسی افزود: بدین ترتیب عرضه محصولات جدید و آتی خودروسازان داخلی نیز در همین سامانه تداوم خواهد یافت./خبرآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.