کد خبر : 39858 / /
/

بدون قرعه کشی خودرو با قیمت کارخانه بخرید | خرید خودرو از بورس با تحویل فوری

در جریان معاملات دیروز تالار خودرو بورس کالای ایران، ۶۴۰ دستگاه خودرو در بورس به فروش رسید.

بدون قرعه کشی خودرو با قیمت کارخانه بخرید | خرید خودرو از بورس با تحویل فوری

در جریان معاملات دیروز تالار خودرو بورس کالای ایران، ۶۴۰ دستگاه خودرو در بورس به فروش رسید.

تالار خودرو بورس کالای ایران، روز گذشته(سه شنبه) میزبان عرضه و معامله 500 دستگاه کارا تک کابین و دو کابین و 140 دستگاه کامیون کشنده فاو بود.

به این ترتیب بهمن موتور 250 دستگاه کارا تک کابین و 250 دستگاه کارا دو کابین را در تالار خودرو بورس کالا فروخت و سیباموتور موفق به فروش 140 دستگاه کامیون کشنده فاو در این تالار شد.

این گزارش می‌افزاید: روز گذشته هر دستگاه وانت کارا تک کابین با همان قیمت پایه 407 میلیون تومان در تالار خودرو فروخته شد و در برابر 250 دستگاه عرضه شده وانت کارا تک کابین، 223 دستگاه تقاضا شکل گرفت. تحویل خودرو وانت کارا تک کابین 31 تیر 1402 خواهد بود.

قیمت نهایی وانت کارا تک کابین به رنگ سفید (متعلق به بهمن موتور)، قیمت کشف شده روی تابلوی بورس کالا به اضافه 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و 9.6 میلیون تومان سایر هزینه‌های مربوط به پلاک، بیمه و شماره‌گذاری است.

همچنین دیروز هر دستگاه وانت کارا دو کابین نیز با همان قیمت پایه 424.5 میلیون تومان در تالار خودرو فروخته شد، و در برابر 250 دستگاه عرضه شده وانت کارا دو کابین، 170 دستگاه تقاضا شکل گرفت. این در حالی است که تحویل خودرو وانت کارا دو کابین 31 تیر 1402 خواهد بود.

شایان ذکر است، قیمت نهایی وانت کارا دو کابین به رنگ سفید (متعلق به بهمن موتور)، قیمت کشف شده روی تابلوی بورس کالا به اضافه 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و 14.2میلیون تومان سایر هزینه‌های مربوط به پلاک، بیمه و شماره‌گذاری است.

 شرایط خرید ۶۰۰ خودروی دیگنیتی از بورس اعلام شد

بورس کالا شرایط خرید دیگنیتی پرستیژ را برای عرضه روز دوشنبه ۲۹ خرداد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در نامه مدیر بازرسی و امور اعضای بورس کالای ایران درخصوص خرید خودرو دیگنیتی پرستیژ متعلق به بهمن موتور که قرار است 29 خرداد ماه در بورس عرضه شود آمده است:

. مهلت ثبت سفارش ساعت 16 روز یکشنبه 28 خرداد بوده و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت 17 روز یکشنبه خواهند داشت.

. میزان پیش دریافت خرید 100 درصد می‌باشد.

. اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا خودرو سواری خریداری کرده اند و همچنین از ابتدای تیر ماه 1398 از شرکت بهمن موتور موفق به خرید خودرو سواری شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

. هر کد بورسی صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد.

. ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نمی باشد.

گفتنی است، دوشنبه هفته آینده 29 خرداد 600 دستگاه دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور در بورس کالا عرضه می شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.