کد خبر : 39824 / /
/

تیراندازی مرگبار به مرد جوان پشت فرمان خودرویش

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل راننده سواری در یکی از روستاهای شهرستان چابهار در کمتر از 2 ساعت خبر داد.

تیراندازی مرگبار به مرد جوان پشت فرمان خودرویش

سردار دوستعلی جلیلیان، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع تیراندازی و قتل مردی 43 ساله و سرقت خودرو وی در یکی از روستاهای شهرستان چابهار بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی عاملان تیراندازی را شناسایی و درعملیاتی ضربتی و منسجم متهمان را کمتر از دو ساعت پس از وقوع این جنایت در یکی از محورهای خروجی شهرستان چابهار دستگیر و از آنان یک قبضه سلاح کلت کمری کشف کردند.

سردار جلیلیان گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه با مستندات و ادله پلیس به جرم قتل اعتراف و انگیزه خود از ارتکاب این جنایت را سرقت خودرو مقتول بیان کردند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.