کد خبر : 39793 / /
/

سقوط آزاد یک روزه قیمت پژو ۲۰۶ صفر | ۲۰۶ تیپ دو ۳۰۰ میلیونی می شود!

قیمت پژو ۲۰۶ صفر نسبت به روز گذشته ۱۵ الی ۳۰ میلیون ارزان شد.

سقوط آزاد یک روزه قیمت پژو ۲۰۶ صفر | ۲۰۶ تیپ دو  ۳۰۰ میلیونی می شود!

 بر این اساس قیمت ۲۰۶ صفر ۱۴۰۰ طی دو روز ۵۰ میلیون ارزان شد و به ۴۴۵ میلیون رسید. همچنین بر اساس تفاوت قیمت پژو ۲۰۶ صفر نسبت به اول اردیبهشت ماه، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۱۶۵ میلیون ارزان شد. قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ نیز ۱۳۵ میلیون ارزان شد. قیمت ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ نیز به ترتیب ۱۰۵ و ۱۲۵ میلیون تومان پایین آمده است.

 قیمت روز خودروهای پژو ۲۰۶ را در جدول زیر می خوانید.

206

 

قیمت بازار انواع خودرو پژو ۲۰۶

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
۲۰۶ تیپ ۲ ۱۴۰۱ | ایران خودرو صفر  ۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
۲۰۶ تیپ ۲ ۱۴۰۰ | ایران خودرو صفر  ۴۴۵,۰۰۰,۰۰۰
۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۲| ایران خودرو صفر   ۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۱ | ایران خودرو صفر  ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰

 

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرد.

قیمت خودروهای داخلی پرفروش نسبت به روز گذشته با کاهش قیمت به روزرسانی شد. بر این اساس قیمت تارا اتوماتیک ایران خودرو طی دو روز ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت را ثبت کرده است همچنین بررسی تغییرات قیمت این خودرو نشان می‌دهد که کمتر از دوماه ۲۲۵ میلیون تومان از ارزش قیمت این خودرو در بازار آزاد کاسته شده است.

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با رسیدن دلار به نرخ ۴۶ هزارتومان بازار خودرو سرعت روند نزولی بازار خودرو اندکی شدت گرفت. طبق گفته کارشناسان در صورت تداوم روند نزولی بازار ارز که تحت تاثیر آزادسازی پول های بلوکه شده است قیمت خودرو نیز روند نزولی خواهد داشت. البته چندروز گذشته  ایران خودرو قیمت ۲۸ خودرو را تغییر داد که بر این اساس قیمت کارخانه ۲۵ خودرو از اول تابستان با افزایش به روزرسانی می‌شود، بنابراین باید جهش قیمت این خودروها بود.

در ادامه آخرین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییر آن نسبت به روز گذشته (بیست و یکم خردادماه ۱۴۰۲) را می‌خوانید؛

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۴۷۵ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون تومان ارزان شده است و طی یک دو روز ۲۰ میلیون تومان ارزان شد است. این خودرو طی ۵۳ روز گذشته ۱۴۰میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۵۰۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۴۵  میلیون تومان رسیده است که ۵میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۴۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته  ۵ میلیون تومان کاهش داشته است و طی ۴۶ روز گذشته ۱۵۰میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۸۰ میلیون تومان است که نسبت به ۵ روز گذشته ۵میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۸۲۵ میلیون تومان است که ۵میلیون تومان ارزان شده است. این خودرو تقریبا ۵۱ روز گذشته ۱۶۵ میلیون ارزان شده است.  مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۸۶۵میلیون تومان است که  ۱۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است این دو مدل طی سه هفته گذشته ۷۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ ، ۸۲۰میلیون تومان است که نسبت به دو روز گذشته ۲۰ میلیون ارزان است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۸۴۰ تومان قیمت خورده است که ۱۰میلیون تومان ارزان شده است. این خودروها طی ۴۷ روز گذشته ۲۳۵میلیون ارزان شدند.

قیمت تارا دنده ای۱۴۰۲ هم به ۶۷۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به دو روز گذشته ۲۰ میلیون ارزان شده است و طی ۳۵ روز گذشته ۱۵۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی  ۸۵۰میلیون تومان رسیده است که به معنای کاهش ۱۰ میلیونی طی ۷ روز گذشته و کاهش  ۱۷۵ میلیونی طی ماه گذشته  است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۶۱۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است اما طی یک ماه گذشته ۱۸۰میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۴۰ میلیون تومان رسیده است که طی دو روز گذشته ۱۵ میلیون کاهش یافته است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۵۵میلیون تومان که در این مدت ۱۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت رانا پلاس ۱۴۰۱ هم نسبت به دو روز گذشته ۱۵ میلیون تومان کاهش قیمت را ثبت کرده است و ۴۸۰ میلیون تومان است. این خودرو طی دو هفته گذشته ۴۰ میلیون و طی یک ماه گذشته ۷۵ میلیون تومان ریزش داشته است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۵۰میلیون تومان است که طی روز گذشته  ۵ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۵۵ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون کاهش داشته است.

قیمت پژو پارس LX  مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۱۵ میلیون اعلام شده است که طی روز گذشته ۱۰ میلیون تومان کاهش داشته است.

قیمت پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۱۰ میلیون تومان شده است که نسبت به  روز گذشته ۵میلیون ریزش را ثبت کرده است.

قیمت پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ نیز با کاهش ۱۰ میلیون تومانی به ۵۱۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ۵ میلیون تومان ارزان شد.

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم  با کاهش ۵ میلیونی طی دو روز گذشته به ۲۶۵ میلیون تومان است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته  ۵ میلیون ارزان شده است و  ۳۴۰ میلیون تومان است.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ با کاهش ۱۰ میلیونی به روز گذشته ۳۳۰ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۵۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود که به معنای کاهش ۵ میلیونی طی یک روز است.

قیمت ساینا EX دنده ای مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۳۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۴۰ میلیون رسیده است که نسبت به  دو روز گذشته ۱۵ میلیون ارزان شده است. این خودرو نسبت به ۱۶ ادریبهشت ۵۵میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۴۰ میلیون تومان شده است که نسبت به پنج روز گذشته ۲۰ میلیون تومان ارزان شده است و  مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۳۵۵ میلیون است که ۱۰ میلیون تومان طی پنج روز ارزان شده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز ۴۱۵ میلیون تومان اعلام شده است که ۱۵ میلیون تومان کاهش طی دو روز داشته است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۵۷۰میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است و طی یک ماه گذشته ۱۴۵ میلیون ارزان شده است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۵۴۰ میلیون تومان فروخته می‌شود که به معنای کاهش ۱۰ میلیونی طی دو هفته گذشته است.

اقتصاد آنلاین

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.