کد خبر : 39324 / /
/

ایمان صفا | ایمان صفا بازیگر

تهران‌گردی بازیگر معروف جوان با مرسدس بنز شخصی | دور دور ایمان صفا با خودرو لاکچری با قیمت آنچنایی دل همه جوان ها را برد +فیلم جنجالی

ایمان صفا بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ویدیویی از رانندگی با ماشین بنز را در فضای مجازی منتشر کرد.

تهران‌گردی بازیگر معروف جوان با مرسدس بنز شخصی | دور دور ایمان صفا با خودرو لاکچری با قیمت آنچنایی دل همه جوان ها را برد +فیلم جنجالی

ایمان صفا که متولد 30 آذر 1362 در تهران و  فارغ التحصیل هنر و معماری از دانشگاه آزاد است با سریال عملیات 125، به چهره ای شناخته شده تبدیل شد. ایمان صفا از آن پس در فیلم و سریال های زیادی نقش آفرینی کرد.ایمان صفا بازیگر جوان و با استعداد کشورمان است. ایمان صفا نقش آفرینی خود در سریال نیسان آبی و برنامه جوکر، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.بیوگرافی کامل ایمان صفا، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان به همراه فیلم شناسی و عکس های خانوادگی او را در سایت خبر آزاد بخوانید.

بیوگرافی ایمان صفا، بازیگر سینما و تلویزیون

        نام :ایمان

        نام خانوادگی :صفا

        تاریخ تولد :30 آذر 1362

        محل تولد :تهران

        تحصیلات :فارغ التحصیل رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران

زندگی شخصی ایمان صفا

ایمان صفا یکی از هنرمندان با استعداد و خوش آتیه کشورمان است که 30 آذر 1362 در تهران  متولد شد. این بازیگر فارغ التحصیل رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز است.

در بیوگرافی ها و سایت های مختلف، نوشته شده است که ایمان صفا در یک خانواده چهار نفری بدنیا آمده است اما در فیلمی که این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود منتشر نموده، خانواده اش را اینگونه معرفی می کند:خواهرم ، بابا ، مادر و داداش

ایمان صفا

خانواده ایمان صفا

به هر حال ایمان صفا تنها یک خواهر دارد که فیلم و عکس های زیادی را از او منتشر نموده و معتقد است خواهر قشنگ ترین موجود جهان در نگاه برادر می باشد.

این هنرمند در فیلمی که به مناسبت تولد خواهرش منتشر نموده می گوید:

    برای خیلی از آدمها روز تولدشون بهترین روز زندگیشونه اما برای من یه ذره متفاوته چون بهترین روز زندگی من 14 مرداد 1376 رقم خورد و هر سال داریم سالگردش رو جشن می گیریم، چون 14 مرداد 76 عشقم خواهرم به دنیا آمده.

ازدواج و همسر ایمان صفا

ایمان صفا مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده است.

بهترین دوست ایمان صفا

کاوه خداشناس بهترین دوست ایمان صفا است و تمام کارهایش را با مشورت او انتخاب می کند.

ایمان صفا

رژیم و عمل زیبایی بینی ایمان صفا

ایمان صفا چهره ساده و بانمکی دارد و درباره پیشنهاد عمل جراحی بینی می گوید:

    به نظرم بینی من نمک چهره ام است و با همین چهره هم اعتماد به نفسم بالاست.

او با توجه به گفته هایش استعداد چاقی زیادی دارد و اگر از یک  رژیم غذایی سالم و ساده پیروی نکند، اضافه وزن زیادی خواهد داشت.

عشق ایمان صفا به مردم و بازیگری

ایمان صفا صادق بودن با مردم را مهم ترین خصیصه اخلاقی خود معرفی می کند. اگر مصاحبه ها و صفحه اینستاگرام ایمان صفا را دیده باشید، مطمئنا با جمله معروف این بازیگر( من سربازتونم) آشنا هستید.

او درباره علاقه خود به بازیگری می گوید:

    عشق من بازیگری است ومن با جان و دل بازی می‌ کنم و از ته دلم مایه می‌ گذارم و برایم فرقی نمی کند که در کدام قالب کار بازی کنم، تا جایی که مردم دوستم داشته باشند و بخواهند در تلویزیون حضور خواهم داشت ودر کنارآن تئاتر هم کار می کنم.

علاقه ایمان صفا به ورزش

ایمان صفا علاوه بر نقش آفرینی در تئاتر، تلویزیون و سینما، فوتبال را به صورت حرفه ای دنبال می کند و دروازه بان تیم ملی هنرمندان است. البته او در نوجوانی تکواندو کار کرده ، کمربند مشکی هم دارد اما این ورزش را ادامه نداده است.

این هنرمند درباره عشق خود به مردم می گوید:

    عشق من این آدم ها هستند و اگر این آدم ها نباشند و کاری بر خلاف میل آنها بکنم، آن روز، روز مرگ من است.

ورود ایمان صفا به عرصه هنر

ایمان صفا بازیگری را از تئاتر و با نمایش‌های کودک آغاز نمود. او از سال 71 در نمایش‌های حرفه‌ای کودکان ایفای نقش کرد و در بسیاری از سالن‌های حرفه‌ای تهران اجرا داشت.

ایمان صفا

ایمان صفا در عملیات 125

اولین سریال ایمان صفا، سریال «عملیات 125» به کارگردانی حسین لطیفی محسوب می شود.   

این مجموعه به کارگردانی بهروز افخمی، مسعود آب‌پرور، محمدرضا آهنج، راما قویدل  و روایتگر زندگی چند دوست جوان و صمیمی که در لباس آتش‌نشانی مشغول به خدمت هستند؛ می باشد که در مأموریت‌هایی پر خطر، به نجات جان هم‌‍وطنانشان می‌شتابند.

ایمان صفا در عملیات 125 نقش حسین لطیفی، پسر پایین شهری را ایفا می کند که به عنوان آتشنشان وارد گروه میشود. ایمان صفا در سریال عملیات 125 که اولین سریال او محسوب شده و سه فصل دارد به خوبی درخشید و به چهره ای شناخته شده تبدیل شد و از آن پس در فیلم و سریال های زیادی نقش آفرینی کرد.

ایمان صفا در خدا حافظ بچه

خداحافظ بچه مجموعه تلویزیونی محصول سال 1391به کارگردانی منوچهر هادی و داستان زن و شوهری بنام مرتضی و لیلاست که بچه دار نمی شوند و تصمیم میگیرند بچه ای را به فرزندی قبول کنند اما بخاطر سابقه زندان مرتضی اینکار نمی شوند و در نهایت بچه ای را می دزدند و... .

ایمان صفا دراین سریال در کنار بازیگرانی چون مهراوه شریفی نیا، شهرام حقیقت دوست ، بهنوش بختیاری، بهاره رهنما و...به ایفای نقش پرداخت و در این مجموعه نقش «بهروز» دوست مرتضی را بر عهده داشت. بهروز شخص با مرامی است که با وجود آن که دوستش مرتضی دزدی‌های او را لو می‌دهد، اما بدون آن که از او دلخور شود هر وقت لازم باشد به او کمک می‌کند.

درخشش ایمان صفا در شنای پروانه

شنای پروانه محصول سال 1398 در ژانر اجتماعی به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی است که جوایز زیادی را از آن خود کرده است.

در این فیلم ایمان صفا در کنار بازیگرانی چون جواد عزتی، علی شادمان، طناز طباطبایی ، امیر آقایی و... به ایفای نقش پرداخته است. ایمان صفا در «شنای پروانه» ایفاگر نقش محمد، شوهر خواهر حجّت و هاشم ، یک جوان سرخورده در یک خانواده پسر بزرگ سالار است.

ایمان صفا به گونه ای این کارکتر را به تصویر کشیده است که در ابتدای فیلم شک و شبهه ای در ذهن مخاطب ایجاد می کند. او در اوج داستان به همراه حجت افرادی در محل که سابقه آدم‌فروشی داشته‌اند را می‌رباید و تحت فشار قرار می‌دهد.

ایمان صفا در نیسان آبی

نیسان آبی مجموعه طنز نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی پور است که قصه دو دوست قدیمی به نام رضا و جمشید که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند، را به تصویر می کشد.

ایمان صفا در نیسان آبی در کنار هنرمندانی همچون حسین یاری ،مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور و ... نقش آفرینی و استعداد خود در ایفای نقش های طنز به تصویر می کشد. او در این مجموعه ایفاگر نقش ممد چاخان یکی از دوستان رضا و جمشید است که مانند رضا، دارای یک نیسان بوده و در طول داستان دل باخته دختر رضا می شود.

ایمان صفا در جوکر

جوکر، جدیدترین رئالیتی شوی ایرانی ساخته احسان علیخانی به همراه حامد میرفتاحی است که در فضایی متفاوت و کمدی ساخته شده است. چهره‌های مشهور و شناخته شده در این برنامه برای خنداندن یکدیگر با هم رقابت می‌کنند اما بزرگترین چالش پیشِ روی آن‌ها این است که خودشان نباید بخندند وگرنه از رقابت حذف میشوند.

ایمان صفا در فصل دوم این برنامه با هنرمندانی مانند هومن برق نورد ، بهنام تشکر ، وحید آقاپور ، عباس جمشیدی فر ، سپند امیرسلیمانی ، شهرام قائدی و آرش نوذری به رقابت می پردازد.

ایمان صفا در ویدیویی با اعتماد به نفس کامل خود را برنده نهایی اعلام کرد و گفت که جایزه را برای او کنار بگذارند. او با وجود روحیه طنز با جدیت تمام مرحله اول از این رقابت را گذراند . او به درخواست عباس جمشیدی فر در جوکر تایم او شرکت کرد و نقش مار را ایفا کرد و با حرکات خنده دار و با مزه اش موجب خندیدن وحید آقاپور و سپند امیرسلیمانی و دریافت کارت زرد آنها شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.