کد خبر : 38893 / /
/

روش بی شرمانه زن قمی برای دزدی از طعمه هایش | انگیزه زن جوان چه بود ؟

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری یک سارق طلاجات که از طریق نوشیدنی حاوی ماده بیهوشی، از تعدادی از شهروندان در شهر قم سرقت کرده بود، خبر داد.

روش بی شرمانه زن قمی برای دزدی از طعمه هایش | انگیزه زن جوان چه بود ؟

سرهنگ جعفر عباسعلی پور در گفت و گویی اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه در یک بیمارستان با خانمی آشنا و در ادامه پس از تعارف و خوردن نسکافه بیهوش و طلاجات وی سرقت شده است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه در محل سرقت و محیط پیرامونی تصویر سارق را در دوربین های مداربسته به دست آوردند و تلاش برای دستگیری نامبرده آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در ادامه با انجام یکسری اقدام های پلیسی سرنخی از حضور متهم به دست آمد و کارآگاهان نامبرده را با هماهنگی مقام قضائی در منزلش دستگیر کردند.

عباسعلی پور افزود: پس از دستگیری این متهمه تصویر وی در چندین صحنه سرقت به روش بیهوشی در مناطق دیگر شهر در سال گذشته و جاری نیز استخراج شد که در موردی متهمه در مسجد جمکران خانم زائری را نیز با شیوه دوستی سوار بر خودرو کرده و پس از بیهوش نمودن مالباخته وی را در بیمارستانی رها می کند و طلاجات وی را به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان به سرقت می برد.

وی اضافه کرد: در نهایت نامبرده به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.