کد خبر : 38706 / /
/

اتفاق تلخ برای زن لوکس‌سوار خیابان پاسداران تهران | موتورسوار کیف قاپ چند ثانیه بعد از سرقت کشته شد

بهمن‌ماه سال گذشته در خیابان پاسداران تهران حادثه‌ای تلخ و کم‌نظیر رقم خورد و دوربین‌های مداربسته لحظه به لحظه این حادثه را ثبت کردند.

اتفاق تلخ برای زن لوکس‌سوار خیابان پاسداران تهران | موتورسوار کیف قاپ چند ثانیه بعد از سرقت کشته شد

بهمن‌ماه سال گذشته در خیابان پاسداران تهران حادثه‌ای تلخ و کم‌نظیر رقم خورد و دوربین‌های مداربسته لحظه به لحظه این حادثه را ثبت کردند.

زن جوانی همراه کودک خردسالش در خودروی لوکس نشسته بودند و خانم راننده سعی می‌کرد خودروی خود را از پارک خارج کند. همان موقع 2 جوان که ترک یک موتورسیکلت نشسته بودند به او نزدیک شدند و در چشم برهم‌زدنی کیف دستی او را از داخل خودرو ربودند.

صدای فریادهای زن جوان و دخترک وحشت‌زده‌اش خیابان را پر کرد. سارق با تهدید قمه اموال آنها را ربوده و ترس عجیبی به جانشان انداخت بود. اما درست در لحظه‌ای که سارقان اقدام به فرار کردند، زن جوان هم پایش را روی پدال گاز خودرویش گذاشت و با موتورسیکلت سارقان برخورد کرد.

دو سارق نقش زمین شدند، اما یکی از آنها از جایش بلند شد و پای پیاده فرار کرد. سارق دیگر نمی‌توانست حرکت کند و حال او وخیم به نظر می‌رسید. بلافاصله امدادگران اورژانس از راه رسیدند و سارق جوان را به بیمارستان منتقل کردند، اما او ساعتی بعد در بیمارستان جان خود را از دست داد و اتهام قتل روی پرونده خانم راننده خودروی لوکس خورد!

به این ترتیب رسیدگی به ماجرا در دستور کار وحید ناصری، بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

در حالی که زن جوان چنین اظهاراتی را مطرح می‌کرد به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران، کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته محل تصادف پرداختند. فیلم‌ها نشان می‌داد که سارق پس از سرقت کیف زن جوان بلافاصله سوار بر موتورشده تا از آنجا فرار کند. زن جوان هم با خودروی خود در همان مسیر شروع به حرکت کرد و چند متر آن طرف‌تر با خودرو به موتورسیکلت برخورد کرده و باعث مرگ سارق شده است.

در ادامه تحقیقات خانواده پسر جوان شناسایی شدند و پس از ثبت شکایت از زن جوان گفتند: پسرمان برای کار به تهران آمده بود و نمی‌دانستیم چه کار می‌کند، الان هم از این خانم به اتهام قتل پسرمان شکایت داریم. از سویی بررسی سوابق کیفری مرد موتورسوار حکایت از آن دارد که او به اتهام کیف‌قاپی چندین بار بازداشت شده بود.

تحقیقات در این پرونده در حالی ادامه داشت که اگر ثابت می‌شد زن جوان به قصد پس گرفتن کیف خود، موتور را تعقیب کرده و به عمد با او برخورد کرده است، اتهام قتل عمد سارق برایش در نظر گرفته می‌شد.

به این ترتیب هیأت کارشناسی برای بررسی نوع برخورد تشکیل شد و در بررسی‌های این کارشناسان اعلام شد، برخورد خودروی این خانم با موتورسیکلت تصادفی بوده که در آن خانم راننده 50 درصد مقصر است. با اعلام این نتیجه، روال رسیدگی به پرونده وارد مسیر جدیدی شده و روند قانونی در شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران در جریان است./همشهری

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.