کد خبر : 38538 / /
/

تبریک فوق عاشقانه سپهر حیدری به همسرش +عکس

او که در حال حاضر به همراه خانواده اش در دبی ساکن است، یک استوری فوق عاشقانه خطاب به همسرش منتشر کرده است.

 تبریک فوق عاشقانه سپهر حیدری به همسرش +عکس

سپهر حیدری، بازیکن سابق تیم پرسپولیس یک تبریک فوق عاشقانه خطاب به همسرش به مناسبت روز جهانی مادر منتشر کرده است.

سپهر حیدری در طول ماه های اخیر با حواشی متعددی روبرو بوده است. مهم ترین آن ها نیز خبر ممنوع الخروجی او بود.

خبری که اوایل آبان ماه سال قبل روی خروجی رسانه ها رفت. اما پس از گذشت دو ماه این ممنوعیت برطرف شد.

اما حواشی او به اینجا ختم نشد و سپهر حیدری اواخر فروردین ماه وارد جدال با ساکت الهامی سرمربی تیم هوادار شد. جدالی که به انتقادات شدید از او منجر شد.

سپهر حیدری

حیدری در این رابطه نوشت: «عشق ابدی من، بهترین مادر و بهترین همسر دنیا. روزی جهانی مادر رو بهت تبریک میگم.»

درخواست باورنکردنی سپهر حیدری از پرسپولیسی ها برای فروختن گوشی شان

سپهر حیدری کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس با انتشار یادداشت متفاوتی در اینستاگرام اش در حمایت از تیم سابق اش از هواداران قرمز درخواست عجیبی کرده است.

به گزارش وفت صبح، در هفته های اخیر سپهر حیدری بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس در حمایت از سرخ پوشان پایتخت مطالب جنجال برانگیزی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد. که حواشی متعددی برای او به ارمغان داشت.

هر چند این بازیکن ملی پوش سابق پس از این حاشیه های پر سر و صدا در روزهای گذشته روند متفاوتی را برای حمایت از تیم محبوب اش در نظر گرفته است.

چرا که مدام با استوری های انگیزشی و احساسی از طرفداران پرسپولیس می خواهد که با تمام انگیزه به ورزشگاه ها برای تشویق تیم شان بیایند.

اما کاپیتان پیشین پرسپولیس در تازه ترین فعالیت اش در فضای مجازی از مسئولان باشگاه خواسته که با رایگان کردن بازی های خانگی جمعیت هواداران افزایش پیدا کند.

ما نکته عجیب این پیام این است که او در انتهای استوری اش مدعی شده که هوادار واقعی پرسپولیس حتی اگر شرایط اش نباشد با فروش گوشی موبایل اش به ورزشگاه خواهد آمد. و تیم اش را تنها نخواهد گذشت.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.