کد خبر : 38488 / /
/

لباس عروس رویایی جورجینا دنیای مد را تکان داد +عکس

جورجینا رودریگرز شریک زندگی رونالدو با نمایش تصویری عجیب و پر سر و صدا در صفحه مجازی اش کاربران شبکه های اجتماعی را غافلگیر کرده است.

لباس عروس رویایی جورجینا دنیای مد را تکان داد +عکس

به گزارش 9 صبح، پس از هفته ها حواشی و کلنجار بالاخره کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان و نامزد آرژانتی اش به هواداران اش ثابت کردند که مشکلی با یکدیگر ندارند. هر چند هنوز برخی از کاربران و طرفداران این زوج مشهور اعتقاد دارند آنها بواسطه جنجال رسانه ها و همچنین حاشیه امن رونالدو در تیم النصر فعلا از اختلافات با یکدیگر چشم پوشی کرده اند.

جورجینا

اما در روزهای گذشته ستاره باشگاه النصر با انواع و اقسام تصاویر عاشقانه و خانوادگی به تمامی شایعات درباره جدایی شان خاتمه داده است. در همین ارتباط اکنون شریک زندگی رونالدو تصویر عجیبی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که با تعجب دنبال کنندگان اش مواجه شده است. این مدلینگ مشهور ۲۸ ساله با نمایش تصویری از خودش در لباسی شبیه به لباس عروس تلویحا به ماجرای نزدیک بودن جشن ازدواج شان اشاره کرده است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.