کد خبر : 38072 / /
/

وام فوری | وام آنلاین

خبر جدید برای وام گیرندگان | شرایط آسان برای دریافت وام فوری 200 میلیونی

مشتریان بانک کارآفرین به منظور تامین نقدینگی خود این امکان را دارند بدون سپرده و میانگین حساب، از وام 200 میلیون تومانی طرح «صبا» این مجموعه استفاده کنند.

خبر جدید برای وام گیرندگان | شرایط آسان برای دریافت وام فوری 200 میلیونی

وام فوری از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام فوری یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است. وام فوری از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت وام فوری را بخوانید.

مشتریان بانک کارآفرین به منظور تامین نقدینگی خود این امکان را دارند بدون سپرده و میانگین حساب، از وام 200 میلیون تومانی طرح «صبا» این مجموعه استفاده کنند.

به نقل از رده، متقاضیان وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی و سند ملکی داشته باشند. افراد به منظور دریافت تسهیلات تا سقف 60 میلیون تومان باید دو ضامن رسمی داشته باشند. در صورتی که مبلغ درخواستی برای تسهیلات بیشتر از 60 میلیون تومان باشد باید سند ملکی ارائه دهند. سود این تسهیلات 24 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که وام گیرندگان تا پایان تسویه اقساط امکان استفاده از سپرده خود را ندارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان است. کل سود تسهیلات، 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

مختصری درباره بانک کارآفرین

بانک کارآفرین سال 1378 با اخذ مجوز از بانک مرکزی و با مشارکت اعضای انجمن‌های مدیران صنایع، شرکت‌های ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی، جامعه مهندسان مشاور ایران، جامعه مهندسان مشاور معمار و شهرساز و گروهی از کارشناسان بانکی و مالی فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این مجموعه انواع خدمات ریالی، ارزی، بانکداری الکترونیک و سرمایه گذاری را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه تاکنون توانسته استاندار آموزشی بین المللی ایزو 29993، عالی‌ترین نشان شفافیت مالی با عنوان تندیس زرین سیزدهمین دوره جایزه مالی ایران 1401 و … را به دست آورد.

وام فوری

جزئیات افزایش سقف وام فوری 300 میلیون تومانی

سید سعید شمسی‌نژاد؛ مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره جزئیات افزایش سقف وام قرض الحسنه گفت: اخیراً سقف وام بانک‌های قرض‌الحسنه به اشخاص حقیقی تا ۳۰۰ میلیون تومان و اشخاص حقوقی شامل کسب‌وکار‌های خرد و دانش‌بنیان تا ۷۵۰ میلیون تومان افزایش یافته که این افزایش نسبت به سقف‌های پیشین افزایشی ۵۰ درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: مجموعه دولت نگرش مثبتی نسبت به حمایت از تولید داخلی و تقویت قدرت خرید مردم دارد و در این زمینه قرض‌الحسنه را ابزاری مثبت می‌دانند. بر همین اساس و در راستای سیاست‌های دولت مردمی و با پیگیری‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی و حمایت بانک مرکزی، سقف وام قرض‌الحسنه افزایش یافت. این اقدام به پیشنهاد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و با تصویب کمیسیون پولی و اعتباری بانک مرکزی صورت گرفته است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره اهمیت این کار و آثاری که در پی دارد، گفت: پیش از این نگاهی وجود داشت که جامعه هدف بانکداری قرض‌الحسنه را تنها اقشار با درآمد پایین می‌دانست و بر همین اساس هم سقف وام‌های قرض‌الحسنه پایین بود، به‌طوری که تا سال ۱۴۰۰ این عدد ۵۰ میلیون تومان بود و صرفاً به اشخاص حقیقی تعلق می‌گرفت.

وی در همین‌باره افزود: در حال حاضر مجموعه دولت نگاه فراگیرتری به قرض‌الحسنه دارد و بر همین اساس نیز با پیگیری وزارت اقتصاد و حمایت بانک مرکزی، سقف وام بانک‌های قرض‌الحسنه برای اشخاص حقیقی ظرف ۲ سال، از ۵۰ میلیون تومان به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده و ۶ برابر شده است.

شمسی‌نژاد گفت: در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز چنین نگاهی حاکم است و معتقدیم می‌توان با قرض‌الحسنه همه نیاز‌های مالی را پوشش داد. بر همین اساس نیز شعار «کارت مهر، کارت زندگی» را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در گذشته وام بانک‌های قرض‌الحسنه به اشخاص حقوقی تعلق نمی‌گرفت؛ اظهار کرد: سال گذشته برای نخستین بار این کار انجام شد و امسال نیز با افزایشی ۵۰ درصدی به ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است. این افزایش سقف وام می‌تواند نقش مهمی در رونق تولید بنگاه‌های کوچک و متوسط به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره چگونگی دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی برای اشخاص حقیقی گفت: مدل وام‌دهی بانک‌های قرض‌الحسنه تغییری نکرده و فقط سقف وام پرداختی این بانک‌ها افزایش یافته است. یعنی برای دریافت وام از بانک‌های قرض‌الحسنه همچنان ملاک اصلی، معدل حساب مشتری است. اما سقف پرداخت وام ۵۰ درصد افزایش یافته و این مزیت مهمی برای بانک‌های قرض‌الحسنه به شمار می‌رود./ ساناپرس

سورپرایز جدید رئیسی؛ پرداخت وام فوری بدون سپرده به همه

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده که مردم می‌توانند با یارانه و سهام عدالت خود وام بگیرند و از این دو به‌عنوان وثیقه بانکی استفاده کنند. اما آیا این وعده اجرایی است؟

از طرفی مبلغ یارانه نقدی تنها 300 و 400 هزار تومان است. بعید است که اقساط تسهیلات بانک‌ها ماهانه چنین رقم پایینی باشد. البته یارانه یک خانوار چهار نفره در ماه به یک میلیون و 200 تا یک میلیون و 600 هزار تومان هم می‌رسد. اما باز هم باید دید که آیا اقساط وام بانک‌ها در این محدوده هست یا نه. از طرفی احتمالا خانوارهای یک یا دو نفره امکان دریافت وام با یارانه را نداشته باشند. چون اقساط وام‌های کنونی بیشتر از 600 هزار تومان است.

شاید وثیقه سهام عدالت قابلیت اجرایی بیشتری داشته باشد و ارزش ریالی بالاتری هم داشته باشد. چون بر اساس آخرین گزارش‌ها ارزش سهام عدالت به حدود 18 میلیون تومان رسیده و مجموع ارزش سهام عدالت یک خانوار چهار نفره به حدود 100 میلیون تومان می‌رسد. اما نکته‌ای که درباره سهام عدالت وجود دارد این است که این سهام قابلیت فروش ندارد و بانک‌ها نمی‌توانند در صورت بازپرداخت نشدن آن، این سهام را جای طلب خود بردارند.

بنابراین به نظر نمی‌رسد که وعده پرداخت وام با وثیقه یارانه و سهام عدالت قابلیت اجرایی داشته باشد./تجارت نیوز

وام فوری ۵۰ میلیونی رئیسی با نرخ سود چهار درصد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده برای بیماران نیازمند حداکثر ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد در سال است که با بازپرداخت حداکثر ۵ ساله به این متقاضیان اعطا خواهد شد.

غلامرضا دوستی در نشست هم‌اندیشی در ارائه خدمات به بیماران نیازمند و نیز بررسی راهکارهای مناسب برای اعطای وام به بیماران خاص و صعب‌العلاج، اظهار کرد: به منظور رفع بخشی از مشکلات بیماران کم‌بضاعت و دارای شرایط خاص با توجه به افزایش هزینه‌های درمانی و همچنین رسالت و مأموریت‌های جمعیت هلال احمر مبنی بر تسکین آلام بشری در جامعه و افزایش اثر بخشی خدمات حمایتی به بیماران، با پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، تسهیلات بانکی به این بیماران نیازمند پرداخت می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی هلال احمر قزوین، وی افزود: با توجه به اینکه این اعتبار به استان‌ها به‌صورت مجزا پرداخت خواهد شد این نشست به منظور هم‌اندیشی در ارائه خدمات به بیماران نیازمند و همچنین جهت بررسی راهکارهای مناسب برای ارائه تسهیلات به بیماران کم‌بضاعت و دارای شرایط خاص برگزار شده ایت تا بیماران نیازمند بیشتری از این تسهیلات استفاده کنند.

دوستی با بیان اینکه بیماران نیازمند برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند مدارک خود را به شعب جمعیت هلال احمر شهرستان‌های استان تحویل دهند تا از این تسهیلات استفاده کنند، اضافه کرد: مبلغ این تسهیلات حداکثر ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد در سال است که با بازپرداخت حداکثر ۵ ساله به این متقاضیان اعطا خواهد شد.

وی به مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات اشاره کرد و گفت: بیماران نیازمند باید فاکتور دارو ممهور به مهر داروخانه و یا صورتحساب بیمارستان مبنی بر هزینه‌های درمانی مورد نیاز پرداخت شده از سوی متقاضی را به همراه خلاصه پرونده بیمارستانی ارائه دهند.

این مسئول گفت: پس از ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده توسط افراد متقاضی، مراحل مددکاری و طرح در کمیته وام مربوطه انجام خواهد شد و افراد واجد شرایط به بانک‌ عامل معرفی می شوند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در پایان گفت: متقاضیان ثبت شده در سامانه سخا و داوطلبان، امدادگران و اعضای جوانان افتخاری هلال احمر این استان و همچنین خانواده‌های محترم آن‌ها که نیازمند هزینه‌های دارویی و درمانی هستند در اولویت این طرح قرار دارند.منبع: ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.