کد خبر : 37402 / /
/

ماجرای تعرض زن رزمی‌کار به استادش | انتقام عجیب زن جوان با کمک دایی اش

زن جوان که مربی ورزش‌های رزمی‌ است، برای مردی که قرار بود به او فنون جدید آموزش دهد، دام عجیبی پهن کرد.

ماجرای تعرض زن رزمی‌کار به استادش | انتقام عجیب زن جوان با کمک دایی اش

رسیدگی به شکایت مربی رزمی‌کار با موضوع آدم‌ربایی و تجاوز از هفته قبل در دستور کار غلامحسین صادق‌زاده بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

مربی ۴۵ ساله به نام امین در ثبت شکایت خود گفت: «مدتی قبل خانم مربی جوانی با من تماس گرفت و تقاضا کرد در جلسات خصوصی، فنون جدید رزمی‌ را به او آموزش دهم. او هم مربی رزمی‌کار بود و من قبول کردم در ازای دریافت جلسه‌ای یک میلیون تومان به او آموزش خصوصی دهم و قرار شد جلسات با حضور دایی دختر خانم در منزل او واقع در خیابان پیروزی تهران برگزار شود.»

امین در ادامه گفت: «وقتی برای آموزش به خانه این خانم به نام ناهید رفتم، دایی او به نام جمشید برای من نسکافه‌ای آورد که بعد از خوردن گیج شدم و دیگر چیزی متوجه نشدم. چند بار با حالت نیمه بیهوش در خانه ناهید چشمم را باز کردم و متوجه شدم که دست و پاهایم طناب پیچ شده و بسته بود.

نمی دانم چند ساعت گذشته بود اما در حالی به هوش آمدم که روی تخت بیمارستان بودم. وقتی حالم بهتر شد متوجه شدم که آنها حدود ۶ میلیون تومان پول نقد من را سرقت کرده بودند. آنها در حالت نیمه بیهوشی رمز کارتم را پرسیده بودند و همه موجودی کارتم را هم برداشته بودند. در همان حال جمشید به من تجاوز کرده و ناهید از من فیلم گرفته بود تا وادارم کنند بابت سرقت از آنها شکایت نکنم.»

با شکایت صورت گرفته از سوی امین، ناهید و جمشید شناسایی و دستگیر شدند. روز گذشته متهمان در اولین جلسه بازجویی در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفتند.

ناهید در شرح حادثه گفت: «حدود یک سال قبل با جمشید آشنا شدم. او اعتیاد داشت و من از روی دلسوزی و خیرخواهی هزینه‌های ترک اعتیاد او را تأمین کردم و او ترک کرد تا اینکه برای یادگیری فنون جدید شغل مربیگری رزمی‌ با امین تماس گرفتم و متوجه شدم او به من نگاه بد دارد. دستم را لمس می‌کرد و از من می‌خواست موقع تمرین لباس نامتعارف بپوشم. این موضوع را با جمشید در میان گذاشتم تا به امین تذکر بدهد اما خبر نداشتم او در نسکافه امین داروی خواب‌آور ریخته و چه نقشه‌ای در سر دارد.»

جمشید هم در برابر حرف‌های ناهید گفت: «ناهید به من خوبی زیادی کرده بود و همین باعث شد مثل خواهرم روی او غیرت داشته باشم. برای همین وقتی فهمیدم که امین به او نظر بد دارد نقشه انتقام از امین را کشیدم.»

در حالی که فیلم سیاه آزار امین در اختیار مراجع قضایی قرار دارد، متهمان به اتهام آدم‌ربایی از طریق مخفی کردن، تعرض، سرقت و فیلمبرداری راهی زندان شدند.

آنها در صورت تودیع وثیقه ۳ میلیاردی برای هر فرد می‌توانند تا روز دادگاه از زندان آزاد شوند اما تاکنون توانایی تأمین وثیقه نداشته‌اند./همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.