کد خبر : 37363 / /
/

تصویر وحشتناک از دود سیاه بالای ساختمان بیمارستان میلاد | بیمارستان میلاد آتش گرفت؟ +عکس

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران در ارتباط با حریق در بیمارستان میلاد و شاهد دود سیاه در بالای ساختمان بیمارستان توضیحاتی ارائه داد.

تصویر وحشتناک از دود سیاه بالای ساختمان بیمارستان میلاد | بیمارستان میلاد آتش گرفت؟ +عکس

تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان میدهد دود غلیظ و سیاه رنگی در بالای ساختمان بیمارستان میلاد مشاهده می شود.

بیمارستان میلاد دچار حریق نشده است

در این راستا جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران، اظهار کرد: ساعتی قبل مقداری دود سیاه در بالای ساختمان بیمارستان میلاد مشاهده شد. اما این دود برای آتش سوزی و حریق نبوده است.

بیمارستان میلاد

وی افزود: به دلیل خراب شدن سیستم موتورخانه بیمارستان میلاد برای سوخت از گازوئیل استفاده شده و دود سیاه دیده شده نیز به دلیل سوزاندن گازوئیل بوده است.

ایونا

آتش سوزی وحشتناک اتوبوس در جاده تایباد | نجات باورنکردنی مسافران با اقدام به موقع شاگرد اتوبوس

سرهنگ موسی بزرگی رئیس پلیس راه استان سمنان از آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس درپی واژگونی در محور دامغان - سمنان و در ۲۵ کیلومتری سمنان خبر داد.

به گزارش سلام نو، رئیس پلیس راه استان سمنان از نجات مسافران یک اتوبوس خبر داد و گفت: خوشبختانه در این سانحه ۳۰ مسافر اتوبوس با کمک شاگرد راننده از مرگ حتمی نجات یافتند.

سرهنگ موسی بزرگی ۲۵ فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع حادثه برای اتوبوس مسافران تایباد ـ تهران اظهار کرد: اتوبوس به خاطر خواب‌آلودگی راننده وارد جاده خاکی شد و این امر زمینه بروز یک حادثه را فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با ورود اتوبوس به جاده خاکی، جرقه‌های ناشی از اصطکاک کف آن با سطح زمین سبب ایجاد حریق در اتوبوس شد

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تنها سرعت عمل شاگرد راننده سبب نجات یافتن مسافران و راننده اصلی و کمک راننده که دچار شکستگی دست شده بود شد افزود: با وقوع حریق بلافاصله شاگرد راننده دست به کار شد و با شکستن شیشه‌های اتوبوس مسافران را نجات داد.

سرهنگ بزرگی با بیان اینکه این حادثه در محور دامغان - سمنان و در ۲۵ کیلومتری سمنان رخ داد افزود: خستگی و خواب آلودگی راننده علت وقوع این حادثه بود.

وی با بیان اینکه حادثه حریق اتوبوس مسافران تایباد - تهران تنها یک مصدوم داشته است اضافه کرد: سایر مسافران برای بررسی‌های پزشکی به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.