کد خبر : 37275 / /
/

فریبا نادری | فریبا نادری و همسرش | فریبا نادری و دخترش

خانم بازیگر با کمک همسرش یک جگرکی زد | فریبا نادری هم شغلش را تغییر داد +عکس

مهرداد طباطبایی همسر دوم فریبا نادری در گفت وگویی گفته که از فعالان حیطه لبنیات است. مهرداد طباطبایی اخیرا رستورانی با همراهی همسر خود فریبا نادری به راه انداخته است.

خانم بازیگر با کمک همسرش یک جگرکی زد | فریبا نادری هم شغلش را تغییر داد +عکس

فریبا نادری، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج‌ها میان هنرمندان تبدیل شد. فریبا نادری در زندگی اش دو بار ازدواج کرده است .فریبا نادری با مسعود رسام کارگردان سینما ازدواج کرده است.مهرداد طباطبایی همسر دوم فریبا نادری است.

فریبا نادری

مهرداد طباطبایی همسر فریبا نادری در گفت وگویی گفته که از فعالان حیطه لبنیات است. مهرداد طباطبایی اخیرا رستورانی با همراهی همسر خود فریبا نادری به راه انداخته است.

اطلاعات آنلاین: مهرداد طباطبایی همسر فریبا نادری در گفت وگویی گفته که از فعالان حیطه لبنیات است. مهرداد طباطبایی اخیرا رستورانی با همراهی همسر خود فریبا نادری به راه انداخته است.

مهرداد طباطبایی درباره دلیل این کار گفته است:نزدیک عید امسال یکی از دوستان خارج نشین مهمان ما بود و می خواست دل و جگر بخورد اما جای مناسبی را پیدا نکرده بود و این سوال پیش آمد که چرا دل و جگر فقط در مناطقی خاص از تهران مثل درکه، دربند و فرحزاد یا برخی نقاط پایین شهر سرو می شود؟ این شد که با همراهی پسرخاله ام که یک رستوران دار است به فکر راه اندازی افتادیم.

الان پسرخاله ام مدیر داخلی رستوران است، من مدیر اجرایی ام و فریبا هم کارهای فروش و مدیریت مارکتینگ را انجام می دهد.

فریبا نادری

ازدواج های فریبا نادری

فریبا نادری 19 سال بیشتر نداشت که به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد. عمر زندگی مشترک فریبا نادری و همسرش چند سال بیشتر نبود و سال 88 مسعود رسام بعد از تحمل چند سال بیماری درگذشت.

فریبا نادری 8 سال بعد از درگذشت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای بار دوم زندگی مشترک تشکیل داد. بعد از درگذشت مسعود رسام فریبا نادری اعلام کرد که هرگز با اهالی سینما ازدواج نمی‌کند و همسر او هم شغلی خارج از حیطه هنر دارد.

رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

فریبا نادری انسان زودرنج، حساس،مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ عنوان قبول کند و حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برای او اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی است.

خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و یکی از مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های فقیر است که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان سر کنند.

فریبا نادری

ورود فریبا نادری به دنیای بازیگری

خانم بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد.

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون که با حضور در سریال ستایش معروف شد از بازیگران فعال در اینستاگرام است.

فریبا نادری که همیشه نقش های خنثی و معمولی داشت تا اینکه در سریال پربیننده «ستایش» بازی کرد. او در این مجموعه نقشش آنقدر منفی بود که همین موضوع باعث شد تا مردم از این بازیگر بدشان بیاید و حتی به گفته خود وقتی او را در خیابان می دیدند فحش و ناسزا هم بارش می کردند!

 فریبا نادری بازیگری بی حاشیه بود تا اینکه در برنامه «شام ایرانی» از خونه لوکسش رونمایی کرد. وی تاکنون دو ازدواج داشته است و شوهر دومش بسیار ثروتمند نیز می باشد. خانم بازیگر علاقه زیادی به عکس گرفتن از نوع سلفی دارد و اکثر تصاویرش در اینستاگرام از نمای بسیار نزیک است.

ناگفته نماند فریبا نادری با همسرش مهرداد طباطبایی رابطه ای کاری دارند و به صورت شریکی دارنده یک رستوران نیز هستند. فریبا نادری مسئولیت برندینگ و تبلیغات و بازاریابی آن را بر عهده دارد که البته مدتی قبل نسبت به بد شدن وضع مالی مردم و نداشتن مشتری گله می‌کرد!

فریبا نادری چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا داشت همسرش او را در خانه با نام کوچک صدا نمی‌کند و می‌گوید نادری جان!

فریبا نادری

فیلم های فریبا نادری

۱۳۸۳ مروارید سرخ مسعود رسام شبکه تهران - ۲۶ قسمت

۱۳۸۵ گل بارون زده عباس رنجبر شبکه ۳–۱۵ قسمت

۱۳۸۶ من و پوتی (سری سوم) مسعود فرخنده، حمید قدکچیان شبکه ۲–۳۹ قسمت - گروه کودک و نوجوان

۱۳۸۷ یلدا مسعود رشیدی شبکه ۱–۱۳ قسمت

بزرگ‌مرد کوچک مسعود رسام شبکه ۲–۲۰ قسمت

غیرمحرمانه مسعود رسام شبکه تهران - ۱۴ قسمت

۱۳۸۸ سال‌های مشروطه محمدرضا ورزی شبکه ۳–۲۱ قسمت

فاکتور هشت رضا کریمی شبکه ۱–۲۱ قسمت

۱۳۸۹ از یاد رفته فریدون حسن‌پور شبکه ۱–۲۲ قسمت

آسمان همیشه ابری نیست سعید عالم زاده شبکه ۱–۳۱ قسمت

۱۳۹۰ مثل شیشه جواد مزدآبادی شبکه ۱–۷ قسمت

راه طولانی رضا کریمی شبکه ۱–۲۶ قسمت

پنجره قدرت‌الله صلح میرزایی شبکه تهران - ۳۲ قسمت

چک برگشتی سیروس مقدم شبکه ۱–۱۵ قسمت - پخش در نوروز ۹۱

۱۳۹۱ میلیاردر علیرضا امینی شبکه ۱–۱۹ قسمت

۱۳۹۲ ستایش (سری دوم)[۲][۳] سعید سلطانی شبکه ۳–۲۶ قسمت

۱۳۹۳ فاخته محمود معظمی شبکه ۲–۳۱ قسمت - پخش در ماه رمضان

سی و نه هفته مرتضی احمدی هرندی شبکه تهران - ۷ قسمت

عشق تعطیل نیست بیژن بیرنگ شبکه نمایش خانگی - ۲۵ قسمت

۱۳۹۵ پرستاران علیرضا افخمی، شهرام شاه‌حسینی شبکه ۱ - در دو فصل ۲۶ قسمتی

جمعاً ۵۲ قسمت

۱۳۹۶ گمشدگان رضا کریمی شبکه ۲–۳۰ قسمت

۱۳۹٨ ستایش (سری سوم)[۴] سعید سلطانی شبکه سه

از سر نوشت (فصل ١ و ٢) سید محمدرضا خردمندان (فصل ١)، علیرضا بذرافشان (فصل ٢) شبکه ۲–۵۰ قسمت

١٣٩٩ از سر نوشت (فصل ٣) سید محمدرضا خردمندان شبکه ٢

بچه محل (فصل ۳) احمد درویشعلی پور شبکه ٢

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.