کد خبر : 37162 / /
/

عکس جدید از منصور پوست شیر | مجتبی پیرزاده با دختر نازش «رونا»

مجتبی پیرزاده، متولد ۱۳۶۴، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که با بازی متفاوت در سریال پوست شیر، توانست تغییر خوبی در کارنامه کاری خود ایجاد کند.

عکس جدید از منصور پوست شیر |  مجتبی پیرزاده با دختر نازش «رونا»

مجتبی پیرزاده، متولد ۱۳۶۴، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که با بازی متفاوت در سریال پوست شیر، توانست تغییر خوبی در کارنامه کاری خود ایجاد کند. او علاوه بر بازی در سریال پوست شیر، در سریال مترجم نیز نقش آفرینی کرده است، اما به دلیل گریم و بازی متفاوت در سریال پوست شیر، چهرهٔ جدیدی از هنر بازیگری خود را به نمایش گذاشت. مجتبی پیرزاده، فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشگاه سوره است و بیشتر در زمینه تئاتر فعالیت دارد و بسیاری از افراد او را از بازیگران اصلی نمایش‌های فرهاد آییش می‌دانند.

مجتبی پیرزاده

اولین تجربه کاری مجتبی پیرزاده در مجموعه‌های تلویزیونی، حضور او در سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی است. شاید همین همکاری او با برادران محمودی، سبب حضور دوباره او در سریال پوست شیر به کارگردانی همین برادران افغان شده است. برای تماشای قسمت ششم از فصل سوم سریال پوست شیر به سایت فیلمیز مراجعه کنید.

سریال پوست شیر با بازی درخشان هادی حجازی فر و شهاب حسینی، ساختهٔ دو برادر افغان است. دو برادر با نام‌های جمشید و نوید محمودی که در کارنامه فعالیت‌شان فیلم‌هایی همچون؛چند متر مربع عشق و رفتن را ساخته‌ و توانسته‌اند تحسین مخاطب را برانگیزانند. قسمت ششم از فصل سوم سریال پوست شیر اکنون در سایت فیلمیز در دسترس مخاطبان است. از جمله بازیگران مطرح این سریال؛ شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، علیرضا کمالی، علی اوسیوند، بهرام ابراهیمی، آناهیتا افشار، ژیلا شاهی، بابک کریمی، بهزاد خلج و علیرضا استادی هستند.

قسمت ششم از فصل سوم سریال پوست شیر که اکنون از طریق سایت فیلمیز در دسترس مخاطبان است، در سال ۱۴۰۱ به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی ساخته شده است. فیلم‌نامه این سریال را کارگردان آن به همراه رضا بهاروند نوشته‌اند و توانسته است این سریال را تبدیل به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی کنند. این سریال مناسب افراد بالای ۱۵ سال است و به دلیل داشتن سکانس‌های خشن و دلهره‌آور برای کودکان مناسب نیست.

عوامل سریال پوست شیر

عکاس؛ فتاح ذی‌نوری، طراح تیتراژ؛ مجید یوسف‌زاده، منشی صحنه فاز یک؛ پونه خامین، منشی صحنه فاز دو؛ مهلا معصومی‌نژاد،‌ مشاور انتظامی؛ سرهنگ محمدرضا راسخ، دستیار اول کارگردان فاز یک؛ حسین خضوعی، دستیار اول کارگردان فاز دو؛ وحید شیخلر، برنامه‌ریز فاز یک؛ نیلوفر کوخانی، برنامه‌ریز فاز دو؛ نوشین شکری، جلوه‌های ویژه میدانی فاز یک؛ مرتضی رمضانی، جلوه‌های ویژه فاز دو؛ آرش آقابیک، طراح بدلکاری؛ امیرحسین خنجری، مدیر تدارکات؛ مهدی عباسی‌پور، جانشین تولید؛ سید میثم صفوی، دستیار اول فیلمبردار؛ امیدالله وردی، جلوه‌های ویژه بصری؛ امین پهلوان‌زاده، طراح چهره‌پردازی؛ عظیم فراین، طراح لباس؛ شیده محمودزاده؛مدیر تولید فاز یک؛ امیر نشاط، مدیر تولید فاز دو؛ وحید مشاری، صدابردار؛ امیر شاهرودی، سیوان محمودی، طراح و ترکیب صدا؛ حسین قورچیان، صداگذار؛ مهیار سلیمی، موسیقی؛ بامداد افشار، طراح صحنه؛ مهدی موسوی، تدوین؛ سارا آهنی، مدیر فیلمبرداری؛ مرتضی غفوری، تهیه کننده؛ نوید محمودی؛ کارگردان؛ جمشید محمودی

زمان پخش سریال پوست شیر

سریال پوست شیر از ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ به صورت اختصاصی در پلتفرم نمایش خانگی فیلم نت پخش شد. این سریال هر هفته چهارشنبه‌،‌ ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود و جزو پرمخاطب‌ترین سریال‌های پلتفرم فیلم نت است./ منیبان

زندگینامه مجتبی پیرزاده

آقای پیرزاده زاده ۱۳۶۴ در شهر تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. تا کنون اطلاعات دقیقی از سال تولد او منتشر نشده است.وی فعالیت خود را با تئاتر آغاز نموده است و با فیلم مرگ فروشنده در سال ۱۳۹۳ وارد سینما گردید.

شروع فعالیت بازیگری مجتبی پیرزاده سینما و تئاتر

آقای پیرزاده نخستین بازی خود را در صحنه تئاتر انجام داد و بیشتر در حوزه تئاتر فعالیت کرده و نقش آفرینی می کند.وی نماش های زیادی را روی سن اجرا کرده و بازی منحصر بفردی را در تئاتر انجام می دهد تا جایی که پای ثابت نمایش ها و کارهای فرهاد آییش بوده و با کارگردانان زیادی در عرثه تئاتر همکاری کرده است. در سال ۱۳۹۳ با فیلم درخشنده اصغر فرهادی تجربه اولین کار خود جلوی دوربین را بدست آورد او در این فیلم مشهور و جهانی در نقش مجید بازی کوتاهی داشتحضور او در سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی اولین تجربه حضورش در قاب تلویزیون می باشد . مجتبی پیرزاده در این سریال نقش جوانی به نام سهراب را ایفا می نماید.

کارنامه هنری مجتبی پیرزاده تا کنون

نمایش شب بخیر جناب کنت

نمایش سفر به نهایت دور

نمایش b5-6

نمایش خوشبختی های کوچک سوسک شدن

نمایش مرگ فروشنده

نمایش سردار

فیلم سینمایى یک روز بخصوص

فیلم سینمایى دریاچه ماهی

نمایش به گزارش باروت

نمایش صبحانه در غروب

سریال سایه بان

مجتبی پیرزاده و همسرش

این بازیگر مرد متاهل بوده و با فرزانه تفرشی ازدواج کرده است.

همسرش نیز همکارش بوده و در حرفه بازیگری در تئاتر مشغول میباشد.

خانوم تفرشی نیز از فارغ التحصیلان رشته تئاتر از دانشگاه سوره است که در تئاتر بازی و کارگردانی می کند، این دو در سال ۹۶ صاحب دختری بنام رونا شدند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.