کد خبر : 37065 / /
/

آخرین خبر از پرونده پرحاشیه خودکشی پزشک آبادانی

پرونده پرحاشیه خودکشی پزشک آبادانی که سال گذشته با شایعات زیادی همراه بود و با ماجرای فروریختن ساختمان متروپل گره خورد، بسته شد.

آخرین خبر از پرونده پرحاشیه خودکشی پزشک آبادانی

سال ۱۴۰۱ سال پرحادثه‌ای در آبادان بود. پس از حادثه ریزش ساختمان متروپل در ۲ خرداد ۱۴۰۱ که ۴۵ کشته و ۳۸ زخمی بر جای گذاشت، اقدام به خودکشی پزشک آبادانی در روز جمعه ۲۷ خردادماه، از برج ساحل اروند که سازنده آن صاحب ساختمان متروپل بود، آبادان را برای دومین بار در خردادماه در شوک فروبرد.

پزشک جوان در اقدامی جنون‌آمیز و آنی از بالای تراس خانه‌اش در طبقه هفتم برج ساحلی اروند به پایین پرید و جانش را از دست داد.

براساس تحقیقات میدانی، با شواهد موجود و غیرقابل انکار، علت خودکشی این پزشک جوان طب اورژانس اختلاف خانوادگی ایشان با همسرش بود. گویا این پزشک جوان با همسرش که او نیز پزشک شناخته‌شده‌ای در آبادان است، سوابق درگیری با یکدیگر داشتند و در این خصوص اهالی بیان داشتند لحظه قبل از خودکشی این پزشک صدای زد و خورد و شکستن اجسام از درون خانه شنیده‌اند.

ظاهرا همسر پزشک تلاش می‌کند جلوی خودکشی شوهرش را بگیرد و برای اینکه او را از خودکشی منصرف کند، خانم دکتر اقدام به خودزنی با چاقو روی دستانش هم می‌کند که در این زمینه موفق نمی‌شود و در نهایت پزشک جوان خود را از ارتفاع تقریبا ۲۴ متری به پایین پرت می‌کند.

بلافاصله خانم دکتر که شاهد ماجرا بود برای نجات و احیای همسرش تلاش می‌کند که این تلاش نتیجه نمی‌دهد.

تحقیقات در خصوص ابعاد این خودکشی تمام شده است و پرونده پرسر و صدای  خودکشی این پزشک معروف به دلیل اختلاف با همسرش برای همیشه بسته شد./ ایران

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.