کد خبر : 36895 / /
/

خبر مهم برای مسافران | آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج و فردا از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

خبر مهم برای مسافران | آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

بر اساس اطلاعات مرکز مدیریت راه‌های کشور که امروز ساعت ۱۱ به‌روزرسانی شده، محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (مسیر رفت و برگشت) تردد روان است. با وجود این در حال حاضر در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا ترافیک سنگین است. همچنین محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد - پل زال و محور خرم‌آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ امروز پنجشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴  همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در این محور همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز جمعه نیز از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی  ۲۲ روز جمعه ۱۸ فروردین از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود./ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.