کد خبر : 36689 / /
/

تیراندازی وحشتناک دو جوان تالشی در خیابان | نزاع و درگیری هالیوودی مردم را شوکه کرد

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری 2 عامل درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از معرفی به مرجع قضائی روانه زندان شدند.

تیراندازی وحشتناک دو جوان تالشی در خیابان | نزاع و درگیری هالیوودی مردم را شوکه کرد

سرهنگ محمد رستمی ، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در خصوص قدرت‎نمایی و تیراندازی توسط 2 نفر در یکی از خیابان‌های سطح شهر تالش ، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه پس از حضور پلیس در صحنه مشخص شد، 2 نفر با راننده یک دستگاه خودرو زانتیا درگیر شده‌اند، افزود: یکی از متهمان به وسیله سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به سمت خودرو مورد نظر کرده و با همدستش از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پس از اقدامات پلیسی صورت گرفته متهمان این پرونده در یکی از خیابان‌های سطح شهر تالش شناسایی و دستگیر و اسلحه شکاری آنها کشف شد، تصریح کرد: این افراد در تحقیقات پلیس علت درگیری و تیراندازی را اختلاف مالی با راننده خودرو زانتیا عنوان کردند.

سرهنگ رستمی افزود: متهمان 30 و 35 ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.