کد خبر : 36593 / /
/

حراج فوری ایران خودرو با پژو 206 جدید | فروش فوق العاده پژو 206 جدید در بازار

طرح فروش فوری ایران خودرو با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

حراج فوری ایران خودرو با پژو 206 جدید | فروش فوق العاده پژو 206 جدید در بازار

طرح فروش فوری ایران خودرو با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

شرایطی که ۲۰۷ اتوماتیک در بازار آزاد تا مرز یک میلیارد تومان هم پیش رفت ، ایران خودرو در روزهای التهاب بازار خودرو تصمیم گرفت تا به تولید ۲۰۶، فرانسوی محبوب اما حالا دیگر قدیمی خیابان های ایران پایان دهد. ایران خودرو که از اواسط دهه ۹۰ همکاری با شریک تجاری اش پژو را قطع کرده ، سال هاست که خودش بر پایه مهندسی معکوس از محصولات شرکت فرانسوی به سبک خودش به خودکفایی رسیده از موتورهایی که تولید می کند تا قالب اتاق ها و باز تولید کامل خودرویی چون تارا بر پایه پلتفرم پژو ۳۰۱ .

این سیستم با بھره مندی از ۲ میل بادامک جداگانه برای سوپاپ ھای ھوا و دود، امکان ایجاد ٤ عدد سوپاپ برای ھر سیلندر و مجموعا ۱۶ سوپاپ برای موتور را فراھم می کند.

موتور TU۳A با حجم ۱۳۶۱ سی سی و ۴ سیلندر است. ۸ سوپاپ دارد و با سیلندر و سرسیلندر آلومینیومی در مقایسه با موتورھای مشابه، نسبتا سبک و کم مصرف است. متوری مناسب برای استفاده در خودروھای کوچک شھری . موتوری که تا پیش از این در پژوهای تیپ دو استفاده می شد.

مھمترین شاخصه این موتور بھره مندی از سیستم (DOHC) که مخفف عبارت Double Overhead Cams است، است.

این موضوع سبب می شود که ورود ھوا به سیلندر و خروج دود از آن با سرعت بیشتری انجام گیرد و در نتیجه توان تولید شده توسط موتور به شکل قابل ملاحضه ای افزایش یابد. وجود این سیستم به ھمراه نسبت تراکم بالا (۱۰.۵) در این موتور سبب می شود که ضمن تولید توان و گشتاور بالا، دارای مصرف سوخت و آلایندگی پایینی باشد. به نحوی که در مواجھه با استانداردھای آلایندگی در سالھای آتی مشکلی پیش رو نداشته باشد.

بر این اساس تقریبا می شود گفت ایران خودرو همان ۲۰۶ تیپ دو را این بار با اتاق ۲۰۷ به بازار می فرستد!

فروش فوری ایران خودرو

ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را به اجرا می گذارد.

این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می شود.

دارا بودن حساب وکالتی برای متقاضیان عادی شرکت در این طرح الزامی بوده و بر همین اساس ایران خودرو بانک های عامل ملی، ملت، صادرات، تجارت، رفاه، پاسارگاد، پارسیان و سپه را برای افتتاح و یا تکمیل موجودی حساب وکالتی معرفی کرده است. متقاضیان طرح فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازی به افتتاح حساب وکالتی ندارند.

موجودی حساب وکالتی برای محصولات سواری ۱۳۰ میلیون تومان و برای خانواده هایما ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

امکان ثبت نام از روز چهارشـــنبه مورخ ۱۷ اسفندماه الی جمعه مورخ ۱۹ اسفندماه در ســـایت فروش اینترنتی ایران خودرو فراهم خواهد بود.

عرضه ۵۰۰هزار دستگاه خودروی داخلی از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در شرایطی از سوی وزارت صمت برنامه‌ریزی شده است که قرعه‌کشی در این طرح حذف و اگر تقاضا از عرضه آن بیشتر باشد، متقاضیان در لیست انتظار قرار خواهند گرفت. تحویل نیز بین سه‌ماه تا یک‌سال خواهد بود. در این طرح همچنین حدود نصف قیمت هر خودرو به‌‌عنوان ودیعه در حساب افراد مسدود می‌شود.

بزرگ‌ترین طرح فروش تاریخ خودروسازی کشور در حالی هفته آینده برگزار می‌شود که مبنای آن، قیمت‌های ابلاغی از سوی شورای رقابت خواهد بود. طبق آنچه سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده، هفته آینده بیش از ۵۰۰هزار دستگاه خودروی داخلی از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه خواهد شد. امید قالیباف با بیان اینکه همه خودروسازان داخلی از جمله ایران‌خودرو، سایپا و شرکت‌های بخش خصوصی به ‌جز گروه بهمن، در این طرح حضور خواهند داشت، افزود: این خودرو‌ها با قیمت‌هایی که از سوی شورای رقابت تعیین می‌شود، عرضه خواهند شد.

وی این را هم گفت که شرایط ثبت‌‌نام افراد، همان شرایط اعلامی در طرح‌های قبلی است و مطابق وعده وزارت صمت، با ثبت‌نام در این سامانه دیگر چیزی به‌ نام قرعه‌کشی وجود ندارد. در این طرح همچنین حدود نصف قیمت هر خودرو به‌ عنوان ودیعه در حساب افراد مسدود می‌شود. بنا به گفته سخنگوی وزارت صمت، اگر تقاضای خودرویی از عرضه آن در این طرح بیشتر شود، یک فهرست انتظار تعریف و نوبت افراد برای تحویل خودرو مشخص می‌شود که به ‌احتمال زیاد بین سه ماه تا یک سال خواهد بود.

با توجه به اظهارات سخنگوی وزارت صمت، مشخص است ابرطرح فروش خودرو در هفته آینده، با قیمت‌های به‌روز‌شده به اجرا درخواهد آمد، قیمت‌هایی که شورای رقابت آن‌ها را ابلاغ می‌کند. شورای رقابت مهرماه امسال از تعلیق یک‌ساله تعیین قیمت خودرو خارج شد و بار دیگر به این عرصه بازگشت، منتها با فرمی متفاوت از قبل. در گذشته شورای رقابت راسا قیمت خودروهای داخلی را تعیین و ابلاغ می‌کرد، قیمت‌هایی که طبق ادعای خودروسازان، با هزینه تولید آنها نمی‌خواند و زیان‌ده بود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.