کد خبر : 36369 / /
/

تصادف زنجیره‌ای وحشتناک ۱۳ خودرو در تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ علت تصادف زنجیره‌ای شب گذشته در بزرگراه شهید یاسینی تهران را اعلام کرد.

تصادف زنجیره‌ای وحشتناک ۱۳ خودرو در تهران

سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شب گذشته راننده خواب‌آلود کامیون ایسوزو که از شهرهای شمالی وارد پایتخت شده بود، در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی به دلیل نقص فنی تصادف ۱۳ وسیله نقلیه را رقم زد که ۴ مصدوم به جا گذاشت.

وی افزود: حال مصدومان تا الان سلامت گزارش شده و توسط اورژانس در محل مداوا شدند.

مؤمنی گفت: بارها گفته‌ایم و باز توصیه می‌کنیم همه رانندگان، به خصوص رانندگان خودروهای سنگین، قبل از ورود به جاده‌ها وضعیت فنی وسیله نقلیه خود را بررسی کنید و با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنید.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران شب گذشته گفت: ساعت ۲۰:۱۳ امشب یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یاسینی، نرسیده به بیمارستان شهید لواسانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و متعاقباً یک ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه کامیونت ایسوزو هنگام حرکت به‌دلیل نامشخص با ۱۰ دستگاه انواع خودروی سواری برخورد کرد و ۲ خانم در جریان این حادثه دچار مصدومیت شدند که پیش از رسیدن آتش‌نشانان از خودروها خارج شده بودند.

وی اظهار کرد: در برخی از خودروها نشت بنزین مشاهده شده بود که آتش‌نشانان نسبت به ایمن‌سازی محل اقدام کردند.همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.