کد خبر : 36277 / /
/

فتح الله زاده به زودی از استقلال می رود

علی فتح الله زاده ، مدیرعامل تیم استقلال به زودی از این تیم جدا خواهد شد.

فتح الله زاده به زودی از استقلال می رود

برخی منابع خبری از جدایی قریب الوقوع علی فتح الله زاده از تیم استقلال خبر می دهند . وضعیت نامساعد مالی در این تیم از دلایل اصلی این اتفاق به شمار می رود.

بحران در باشگاه استقلال به شدت جدی شده است و بازیکنان این تیم در اعتراض به عدم دریافت مبالغ خود اقدام به اعلام اعتراض در صفحات مجازی خود کرده اند. عارف غلامی در این زمینه البته پیش رو تر از سایرین بود.

چند روز قبل نیز دومین اقدام هماهنگ علیه مدیریت باشگاه انجام شد و بازیکنان استقلال با انتشار تصویری از عارف غلامی، به حمایت از هم تیمی خود پرداختند. 

گفته میشود جدایی فتح الله اقدامی پیش دستانه قبل از برکناری توسط هیات مدیره جدید است.

فتح الله زاده البته با برخی اتهامات از سوی کانال ها و گروه های هوادار استقلال در مورد چک های قدیمی مواجه شده که گویا برخی نهادهای مسئول در حال رسیدگی به آن هستند.

ماجرا البته از این قرار است که وزیر اقتصاد و دارایی اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که جزو شرکت های بورسی به شمار می روند را از وزارت ورزش و جوانان لغو کرده و قصد دارد برای حرفه ای تر اداره شدن این دو شرکت با انجام مصاحبه در سه حوزه مالی، فنی و حقوقی اعضای هیات مدیره دو باشگاه را مشخص کند.

این طور که از صحبت های مسئولان خصوصی سازی مشخص شده قرار است فرایند تغییر اردیبهشت سال آینده کلید بخورد و مصاحبه دو روز قبل وی هم بدون دلیل انجام نشده است. بدین ترتیب از مدیران مد نظر وزارت اقتصاد و دارایی در سه موضوع فنی، مالی و حقوقی مصاحبه گرفته می شود و در نهایت برای هر دو هیات مدیره ۷ نفر انتخاب می شوند.قرار است از اعضای فعلی دو هیات مدیره هم در این مصاحبه استفاده شود و در صورتی که هر یک از آنها شایستگی حضور در هیات مدیره را داشته باشند به کارشان ادامه می دهند.

با توجه به حاشیه های فراوان تیم استقلال به نظر می رسد که عمر مدیریت فتح الله زاده به این تغییرات هم نرسیده و او در روزهای پیش رو استعفای خود را اعلام کند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.