کد خبر : 35878 / /
/

سنگ تمام شب عیدی ایران خودرو و سایپا برای مادران

سخنگوی وزارت صمت گفت نصف خودرو‌های عرضه شده در طرح فروش یکپارچه، به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اختصاص دارد و سهمیه ایی برای خودرو‌های فرسوده در این طرح در نظر گرفته نشده است.

سنگ تمام شب عیدی ایران خودرو و سایپا برای مادران

امید قالیباف گفت: طبق قانون، وزارت صمت 50 درصد از خودرو‌های عرضه شده در طرح فروش یکپارچه را به مادران مشمول و 50 درصد را به متقاضیان عادی اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان در این طرح به دو صورت (مادران مشمول و افراد عادی) می‌توانند ثبت نام کنند افزود: در این طرح، نوبت دهی هم به دو شکل است یعنی گروه مادرانی که مشمول طرح جوانی جمعیت هستند جدا نوبت دهی می‌شوند و متقاضیان عادی هم جداگانه نوبت دهی خواهند شد.

قالیباف افزود: به طور مثال، اگر ایران خودرو در فروردین سال آینده 60 هزار دستگاه تولید کند, 30 هزار دستگاه در قالب طرح جوانی جمعیت برای مادران مشمول، نوبت دهی می‌شود بنابراین مادران مشمول، سریعتر به خودرو دست پیدا می کنند و 30 هزار خودروی دیگر هم برای افراد عادی نوبت دهی خواهد شد به این ترتیب طرح جوانی جمعیت کاملا در عرضه‌های طرح یکپارچه خودرو رعایت می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت اضافه کرد: طبق قانون، خودرو‌های فرسوده در طرح یکپارچه عرضه خودرو سهمیه‌ای ندارند بنابراین در این طرح، برای جایگزینی خودروی فرسوده، سهمیه‌ای وجود ندارد./تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.