کد خبر : 35775 / /
/

حراج شگفت انگیز ایران ‎خودرو با قرعه کشی | دردسر جدید ثبت نام مشتریان

سخنگوی وزارت صمت گفت: از آنجا که ایران خودرو نتوانست طرح فروش فوق‌العاده آخر سال را خوب اجرا کند باید اشکالات را رفع کند و به مردم پاسخگو باشد.

حراج شگفت انگیز ایران ‎خودرو با قرعه کشی | دردسر جدید ثبت نام مشتریان

امید قالیباف در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتقاد از مشکلات به وجود آمده برای ثبت‌نام متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو، گفت: وظیفه این شرکت پاسخگویی و رفع اشکالات است.

در این پیام قالیباف آمده است: شرکت ایران خودرو متأسفانه نتوانست طرح فروش فوق‌العاده آخر سال خود را خوب اجرا کند. متقاضیان در مراحل مختلف ثبت‌نام با اشکال مواجه شدند. وظیفه این شرکت پاسخگویی و رفع اشکالات است؛ وزارت صمت علاوه بر حمایت از تولید وظیفه دفاع از حقوق مردم را نیز دارد و اجازه تضیع حق متقاضیان را نمی‌دهد.

به گزارش فارس، متقاضیان خرید خودرو از شرکت ایران خودرو اعلام کردند که علی‌رغم افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه لینک ثبت‌نام برای‌شان باز نمی‌شود و امکان ثبت‌نام را ندارند. البته پس از مطرح شدن این مسائل این شرکت در اطلاعیه‌ای دلایل این مسئله را توضیح داد و عنوان کرد که هر متقاضی پس از افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه در چه زمانی امکان ثبت‌نام و انتخاب خودرو را خواهد داشت.

پیش‌فروش چهار محصول سورن پلاس بنزینی، دنا توربورشارژ اتوماتیک و هایما S5 و S7 ایران خودرو از امروز 18 اسفند آغاز شد و براساس اعلام این شرکت خودروساز متقاضیان تا ساعت 24 روز شنبه 20 اسفند فرصت ثبت‌نام دارند.

منبع: فارس

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.