کد خبر : 35661 / /
/

عکس نامزد رونالدو در حال خرید سوژه شد | چشم همچشمی جورجینا با همسر مسی! + عکس

جورجینا رودریگز​ در اینستاگرام عکس جدیدی منتشر کرد.

عکس نامزد رونالدو در حال خرید سوژه شد |  چشم همچشمی جورجینا با همسر مسی! + عکس

اینستاگرام نامزد رونالدو، جورجینا با انتشار تصویری از در فروشگاه برند مشهور الو یوگا به روز شد. حجم خریدهای او از این برند توجه مخاطبان را جلب کرده است.

با اینکه چندوقتی می شود که نامزد رونالدو به عنوان مدل تبلیغاتی با این برند معروف و معتبر ورزشی در حال همکاری کردن است. اما برخی از هم کاربران اعتقاد دارند از آنجایی که همسر مسی هم به عنوان مدل با برند الو یوگا کار می کند، این اقدام عجیب جورجینا می تواند در رقابت با او باشد.

نامزد رونالدو

بیوگرافی جورجینا رودریگز​

نامزد رونالدو در ۷ بهمن ۱۳۷۳ در شهر جاکا از مادری اسپانیایی و پدری آرژانتینی به دنیا آمده است. جورجینا رودریگز در شهر جاکا به عنوان گارسون کار می‌کرده است و بعدها برای تحصیل در رشته‌ مطالعات زبان انگلیسی به لندن رفت. جورجینا بعد از اتمام درسش در یکی از شعبات گوچی در مادرید به عنوان دستیار فروشنده مشغول به کار شد.

جورجینا رودریگز​ عاشق رونالدو است؟

جورجینا رودریگز درباره علاقه اش به رونالدو گفته است: اولین بار قد بلند کریس و هیکل و زیبایی اش توجه مرا جلب کرد، مقابل او ایستاده بودم و می لرزیدم چون با یک نگاه عاشق شده بودم. من خیلی خجالتی هستم و همین باعث شد بهم بریزم. بعد از آشنایی با رونالدو، شیوه ای که او با من رفتار و نوعی رفتاری که برای مراقبت ازم داشت یا نحوه دوست داشتنش بسیار فوق العاده بود./ اقتصاد آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.