کد خبر : 35608 / /
/

طرح جدید سایپا استارت خورد | بدون قرعه‌کشی صاحب خودرو شوید

طرح جدید سایپا به زودی برگزار می شود.

طرح جدید سایپا استارت خورد | بدون قرعه‌کشی صاحب خودرو شوید

خودروسازی سایپا اعلام کرد بار دیگر از روز پنجشنبه 20 بهمن ماه سال جاری طرح پیش فروش خود را در دسترس متقاضیان قرار می دهد. بروزرسانی این پیش فروش در واقع همان طرح فروشی است که خودروساز ساکن کیلومتر 15 جاده مخصوص از روز 13 بهمن ماه استارت زد. چهار خودرویی ساینا S دوگانه سوز، کوییک R با گیربکس اتوماتیک، کوییک معمولی مدل GX، کوییک R مدل GX محصولاتی هستند که نارنجی های جاده مخصوص برای این طرح فروش خود از سبد محصولاتی خود خارج کرده اند. آن طور که این خودروساز در اطلاعیه خود آورده متقاضیان باید برای ساینا S دوگانه سوز حدود 114 میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت در حساب های وکالتی خود ذخیره کنند.

کوییک R با گیربکس اتوماتیک نیز با پیش پرداختی حدود 149 میلیون تومان در این طرح فروش حاضر است. کوییک R مدل GX و کوییک معمولی مدل GX نیز به ترتیب با پیش پرداخت های حول و حوش 118 میلیون و 113 میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد. مدیران سایپا تاکید کرده اند متقاضیان مبالغ پیش پرداخت را باید تا ساعت 13 روز 19 بهمن ماه به حساب های وکالتی خود واریز کنند. پیش تر متقاضیان شرکت در این طرح پیش فروش باید حساب وکالتی خود را تا روز 12 بهمن ماه سال جاری افتتاح کرده و به حساب یاد شده مبلغ پیش پرداخت خودروی مورد نظر را واریز کنند.

این طرح پیش فروش خودروساز ساکن کیلومتر 15 جاده مخصوص از ساعت 9 صبح روز 20 بهمن ماه امسال در دسترس متقاضیان قرار دارد. شرایط متقاضیان شرکت در این طرح فروش همانند از ادوار گذشته است. سایپایی این طرح فروش را تا زمان تکمیل ظرفیت روی سایت خود خواهند داشت. اطلاعیه فروش سایپا نشان می دهد رنگ محصولات عرضه شده در این طرح فروش مشخص نیست اما متقاضیان می توانند با شرکت در این طرح پیش فروش از سود مشارکت نیز برخودار شوند. سود مشارکت را سایپایی ها برای جدیدترین پیش فروش خود 10 درصد به صورت سالانه در نظر گرفته اند. چنانچه متقاضی ثبت نام کند و چندی بعد از خرید محصول انتخاب کرده به هر دلیل پشیمان شود می تواند از 7 درصد سود انصراف به صورت سالانه استفاده کند.

بازه تحویل ساینا S دوگانه سوز آبان ماه تا بهمن ماه سال 1402 در نظر گرفته شده است. اما کوییک هایی که به صورت پیش فروش در اختیار متقاضیان قرار گرفته طی مهر ماه تا بهمن ماه سال آینده تحویل داده می شود. با توجه به اینکه طرح های فروش سایپا از دوران عرضه در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به دلیل استقبال کم بدون قرعه کشی برگزار می شد به نظر می رسد متقاضیان خودروهای عرضه شده بی دردسر بتوانند خودروی مورد نظر خود را پیش خرید کنند.

البته سیگنال سایپایی ها مبنی بر تمدید طرح پیش فروش و در دسترس بودن طرح تا زمان تکمیل ظرفیت نیز نشان می دهد این خودروساز پیش پینی کرده نیاز به انتخاب صاحبان خودروهای عرضه شده با اهرم قرعه کشی نخواهد بود. متقاضیان فراموش نکنند الباقی قیمت خوردو های عرضه شده در زمان تحویل به قیمت روز از خریداران دریافت خواهد شد. /اکوایران

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.