کد خبر : 35572 / /
/

وقوع مسمومیت در یکی از مدارس لارستان

محسن سلمانپور، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از وقوع مسمومیت در یکی از مدارس شهرستان خبر داد

وقوع مسمومیت در یکی از مدارس لارستان

محسن سلمانپور، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از وقوع  مسمومیت در یکی از مدارس شهرستان خبر داد.  روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه، در پی اعلام یک رخداد مسمومیت  که در یکی ار مدارس شهر لار رخ داد، با توجه به تدابیری که از قبل پیش بینی کرده بودیم و آمادگی که کادر اورژانس داشت به سرعت اقدامات درمانی انجام شد.

 بخش هایی از گفت و گوی سلمانپور را در ادامه می خوانید: عمده دانش آموزان به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند و در حال حاضر تعداد کمی از دانش آموزان و تحت مراقبت هستند.

با تدابیری که از قبل اندیشیده شده بود و آمادگی اورژانس و کادر درمانی داشتند، به سرعت اقدامات درمانی انجام شد،  عمده دانش‌آموزان به شکل سرپایی درمان و ترخیص شدند و فقط تعداد کمی از آنان درحال دریافت مراقبت‌های درمانی هستند‌.

هنوز آمار رسمی از سوی مراجع ذیصلاح در خصوص تعداد مدارس و تعداد دانش‌آموزان مسموم شده در این شهرستان منتشر نشده است./دیده‌بان

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.