کد خبر : 35569 / /
/

این گربه یک بیمارستان را به هم ریخت | ماجرا چیست ؟ + عکس

در پی انتشار کلیپی از حضور یک گربه در لابی بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب(ع) رفسنجان، مدیر این بیمارستان توضیحاتی ارائه کرد.

این گربه یک بیمارستان را به هم ریخت | ماجرا چیست ؟ + عکس

دکتر حمید حسنی اظهار کرد: با توجه به انجام پروژه مقاوم‌سازی که در قسمت پائین بخش‌های بستری بیمارستان در حال انجام است و ناگزیر درب‌ها باز بوده، این گربه به لابی بیمارستان وارد شده که ارتباطی به داخل بیمارستان و بخش‌های بستری ندارد.

وی انتشار ویدئویی از حضور گربه در بیمارستان را کم‌لطفی به کادر درمانی و خدمات این مرکز دانست و با اشاره به تمیزی کف و نظافت درون بیمارستان و بخش لابی، گفت: زمان ویدئو ساعت حدود چهار بامداد بوده و همان‌گونه که مشخص است کسی در لابی حضور ندارد اما با این حال یکی از پرسنل خدمات بیمارستان پشت سر کسی که این کلیپ را گرفته، این گربه را از راهروی لابی بیرون کرده است.

حسنی تصریح کرد: پروژه مقاوم‌سازی که در حال اجراست، سال‌ها مسکوت بود تا اکنون با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان انجام می‌شود، در زمان کار بنایی هم باز بودن درب‌ها ناگزیر است ضمن این‌که باز هم تأکید می‌کنم این حیوان به هیچ‌وجه داخل بیمارستان نیامده و در راهروی روبروی پروژه مقاوم‌سازی به لابی رفته که بلافاصله بیرون شده است./ رکنا

گربه

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.