کد خبر : 35076 / /
/

مازیار لرستانی | مازیار لرستانی بازیگر | مازیار لرستانی تغییر جنسیت

حرف های جنجالی خانم بازیگر درباره مازیار لرستانی | افشاگری عجیب درباره تغییر جنسیت مازیار لرستانی + عکس

عاطفه رضوی بازیگر مطرح ایرانی و همسر حسین پاکدل بعد از تغییر جنسیت مازیار لرستانی حرف های جالبی را درباره این اقدام خانم بازیگر مطرح کرد.

حرف های جنجالی خانم بازیگر درباره مازیار لرستانی | افشاگری عجیب درباره تغییر جنسیت مازیار لرستانی + عکس

مازیار لرستانی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون که مدت هاست پس از تطبیق جنسیت و تغییر نامش، زندگی خصوصیش زیر ذره بین طرفدارانش قرار گرفته و هر روز با حواشی جدید و قضاوت های فراوانی روبرو می شود.مازیار لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد و اصالتا اهل خرم آباد است.  مازیار لرستانی در یک خانواده پنج نفره متولد شد. پدر مازیار لرستانی در سال 1400 فوت کرده است.آخرین اخبار مربوط به مازیار لرستانی را در خبرآزاد بخوانید.

untitled

عاطفه رضوی گفت: شهره لرستانی و مواردی از این دست؛ بنا به دلایل ژنتیکی و پزشکی؛ در هر جامعه ای دیده می شود و افرادی همانند شهره لرستانی؛ در واقع، انسان هایی هستند که ناخواسته سال های زیادی را در رنج شدیدی از وضعیت خود، به سر برده و بنابر ملاحظات فرهنگی و دیدگاه های عمومی، توان برخورد منطقی با این پدیده را ندارند.

شهره لرستانی؛ بی گمان هنرمندی سالم، پاک، مردمی و متدین به آموزه های دینی و شرعی است و لازم است جامعه، با چنین قضایایی از سر منطق در آیند و نگاه های سنگین ناشی از ناآگاهی، تعصبات بی مورد و اشارات و ایماهای مبتنی بر جهل و خرافه را از روی این گونه پدیده های طبیعی بردارند.

بایستی پذیرفت که زندگی دوگانه برای یک انسان؛ خصوصا اگر در دنیای هنر باشد، واقعا دشوار است و پذیرش آن از سوی برخی از مخاطبان هم، به سختی صورت می پذیرد. باشد که مازیار فعلی و شهره ی پیشین، فقط تحت یک عنوان به عنوان انسان و یک مفهوم به عنوان انسانیت، به زندگی خود ادامه دهند و همه نیز تحت همین عناوین با آن ها برخورد داشته باشند.

زندگی شخصی مازیار لرستانی

شهره صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد و اصالتا اهل خرم آباد است.

این بانوی بازیگر در یک خانواده پنج نفره متولد شد، پدر او قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدر این بانوی هنرمند در سال 1400 فوت کرده است.

شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.

او خود را یک لر می‌داند که به ایلی بودن عادت دارد و می گوید، نه فقط با بستگان درجه یک بلکه ما با خانواده‌مان در خرم‌آباد و بروجرد و تهران همه و همه در تماسیم هر روز باید از هم خبر داشته باشیم. من به‌دلیل مشغله کاری کمتر اما کلا خانواده همه از حال هم باخبرند و این خاصیت لر بودن است.

مازیار لرستانی

مازیار لرستانی و استوری ابهام آمیزش درباره مهاجرت

مازیار لرستانی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون که مدت هاست پس از تطبیق جنسیت و تغییر نامش، زندگی خصوصیش زیر ذره بین طرفدارانش قرار گرفته و هر روز با حواشی جدید و قضاوت های فراوانی روبرو می شود.

به تازگی برخی از رسانه ها درباره مهاجرت این بازیگر به خارج از کشور خبر دادند، مازیار لرستانی در جدیدترین استوری اینستاگرامیش به خبر مهاجرت خود واکنش نشان داد، در ادامه این بخش از نمناک استوری مازیار لرستانی درباره مهاجرتش به خارج از کشور را مشاهده می کنید.

مازیار لرستانی بازیگر سریال مختارنامه در استوری اینستاگرامش درباره مهاجرت به خارج از کشور نوشت:

    مهاجرت

    یعنی همیشه تیکه هایی از وجودت جامونده تو "خونه "...

مازیار لرستانی

استوری مازیار لرستانی

بازیگر سریال خوشنام درباره مهاجرت خود توضیح خاصی نداده و خبر مهاجرتش را تایید یا تکذیب نکرده است.

علاقه مازیار لرستانی به بازیگری از کودکی

شهره لرستانی از دوران کودکی هم به بازیگری علاقه مند بود و از زمانی که تنها 5 سال داشت نمایش هایی را برای اهالی خانه اجرا و کارگردانی میکرد.

ازدواج مازیار لرستانی

شهره لرستانی جزو آن دسته از هنرمندان است که زندگی مجردی را به متاهلی ترجیح داده و ازدواج نکرده است.

ازدواج میان هنرمندان به دلیل شرایط شغلی که آنها دارند و دغدغه هایی که زندگی هنری ایجاد میکند تا حدودی دشوار است و شهره لرستانی با توجه به این موضوع تابه حال نتوانسته تصمیمی برای ازدواج بگیرد و به نظرش درک شرایط زندگی با یک هنرمند دشوار است و به همین دلیل ترجیح داده است که مجرد بماند.

کاهش وزن مازیار لرستانی

شهره لرستانی کم‌کاری تیروئید ، مشکلات هورمونی و افسردگی را عامل اضافه‌وزن و چاقی‌ خود می‌داند. او یک بار موفق شد چهل کیلو از وزنش را با تغذیه کم کند و انگیزه کاهش وزن خود را عاشق شدن دوباره اش می‌داند اما دوباره اضافه وزن یافت.

این هنرمند سال گذشته (1400)عمل اسلیو معده انجام داده و کاهش وزن بسیاری داشته است، او در مراسم ختم پدر خود با ظاهری متفاوت و شوکه کننده حاضر شده و تغییرات ظاهری او بسیار محسوس بود.

مازیار لرستانی در سریال خوشنام

سریال خوشنام به کارگردانی علیرضا نجف زاده و به نویسندگی محسن کیایی و علی کوچکی و بازنویسی فهیمه سلیمانی است که در ماه مبارک رمضان از شبکه یک پخش می شود.

هومن حاجی عبداللهی ، حمید لولایی ، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولد بیگی، نیلوفر رجایی فر، عباس جمشیدی‌فر، امیر کربلایی زاده ، امیر غفارمنش، سیاوش چراغی پور و با حضور رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی ، محمدرضا داوود نژاد، فاطمه شکری، کریم قربانی، رضا فیاضی، شیوا خنیاگر، الهه جعفری و... از بازیگران این سریال هستند.

هومن حاجی عبداللهی ایفاگر نقش «شهرام» کاراکتر اصلی سریال بوده و شهره لرستانی در نقش «پروین» مادر او می باشد.

مازیار لرستانی

مازیار لرستانی در با خانمان

با خانمان یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی برزو نیک نژاد، به نویسندگی امیر برادران و به تهیه کنندگی زینب تقوایی محصول سال 1399می‌باشد.

این مجموعه روایتگر داستان یک استاد دانشگاه به نام مسعود (حسام محمودی) است که قصد ازدواج با دختر عموی خود، سمانه ( مارال فرجاد ) می باشد اما اختلافات خانوادگی مانع این وصلت شده‌ است.

در این بین افشای رازی دربارهٔ گذشته خانوادگی مسعود، زندگی او را با تحولاتی رو به رو می‌کند.

حسن پورشیرازی ، شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، مارال فرجاد، امیر کاظمی، فرزانه سهیلی، امیر آتشانی، حامد وکیلی، گیتی معینی، مریم سلطانی، سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا، خسرو احمدی، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی و بهنام تشکر و شقایق دهقان ، بازیگران اصلی باخانمان هستند.

شهره لرستانی در این سریال نقش حوریه مادر مسعود و گوهر را ایفا می کند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.