کد خبر : 35075 / /
/

کشف جسد تکه تکه شده چهره معروف اینستاگرامی + عکس

شوهر سابق یک مدل جوان پس از آن که جسد او را به طرز وحشیانه‌ای تکه تکه کرده و در یخچال قرار داده بود بازداشت شد.

کشف جسد تکه تکه شده چهره معروف اینستاگرامی + عکس

 به گزارش سان، این مدل جوان ۲۸ ساله "اَبی چوئی" نام داشته است. او مدلی تازه وارد از هنگ کنگ بوده که در ماه جاری تصویرش بر روی مجله‌ای در موناکو منتشر شد. گفته شده قتل او توسط پدر شوهر سابق این مدل برنامه ریزی شده بود.

، شوهر سابق این مدل جوان پس از آن که جسد او را به طرز وحشیانه قطعه قطعه نمود قطعات را در یک خانه اجاره‌ای رها کرده بود. پلیس جسد این مدل را در خانه‌ای در روستای "لونگ می" روستایی ساحلی در حدود نیم ساعتی مرکز شهر کشف کرده بود.

فرمانده پلیس محلی گفته پس از آن که نیرو‌های پلیس بعدازظهر جمعه وارد خانه‌ای شدند که توسط پدر شوهر سابق آن دختر اجاره شده بود دو پا را در یخچال و هم چنین کارت شناسایی، کارت‌های اعتباری و سایر وسایل قربانی را کشف کردند.

بافت انسانی در ظرف‌های سوپ پیدا شد در حالی که سر، تنه و دست مقتول در محل نبود.

روزنامه "سان" گزارش داده که در جریان تعقیب و گریز در سطح شهر پلیس شوهر سابق "اَبی" را به همراه پدر و مادر و برادرش بازداشت کرده است.

ابزار‌هایی که برای قطعه قطعه کردن بدن مدل جوان مورد استفاده قرار گرفتند عبارت بودند از: چرخ گوشت، اره برقی، بارانی بلند، دستکش و ماسک که همگی در آپارتمان کشف شده بودند.

MEf0P8DjgnfE

پلیس اعلام کرد که پدر شوهر سابق مقتول خانه را چند هفته پیش اجاره کرده بود.

تصویر این مدل ماه جاری روی جلد مجله مد L'Officiel Monaco منتشر شده بود. مقام‌های پلیس معتقدند این زن جوان با همسر سابق و خانواده اش اختلافات مالی به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار هنگ کنگ (۱۰.۷ میلین پوند) داشته است.

 

برخی از افراد از نحوه مدیریت دارایی‌های آن مدل جوان ناراضی بوده اند. هنگ کنگی‌ها از شنیدن این خبر وحشت زده شده اند. این مدل پیش از مرگ نزدیک به ۹۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام داشت./اقتصاد نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.