کد خبر : 35022 / /
/

فوری/ وزیر ورزش دچار خونریزی مغزی شد /فوت مشاور وزیر

کار انتقال وزیر ورزش از بافت به مراکز درمانی سیرجان در حال انجام است.

فوری/ وزیر ورزش دچار خونریزی مغزی شد /فوت مشاور وزیر

رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شد.

وی افزود که کار انتقال وزیر ورزش از بافت به مراکز درمانی سیرجان در حال انجام است.

وی همچنین درگذشت اسماعیل احمدی مشاور وزیر ومدیرکل وزارتی وزارتخانه را تائید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفته است: برای انتقال مصدومان حادثه سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش، چهار دستگاه آمبولانس از اورژانس کرمان به بافت اعزام شده است. سه دستگاه آمبولانس هم از حوزه سیرجان به بافت اعزام شده است. حال سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان خوب است، مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید باهنر کرمان و بیمارستان سیرجان منتقل می‌شوند./ایرنا

جزییاتی از حادثه رخ داده برای بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان

بالگرد حامل وزیر ورزش عصر پنجشنبه هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت در حالی که در حال فرودآمدن بود سقوط کرد.

اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزه ریاست وزیر ورزش  از مصدومین سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش بوده که به دلیل شدت جراحات وارده در این حادثه درگذشت.

همچنین رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که سید حمید سجادی، وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی کرمان در حال انجام است.

استاندار کرمان در این باره اعلام کرد:  بالگرد حامل وزیر ورزش ۱۲ سرنشین و چهار نفر کادر پرواز داشت که در نتیجه سانحه هنگام نشستن در ورزشگاه بافت صدمه دید. وی افزود: بالگرد یکبار می نشیند بعد بلند می شود و بعد، برای نشستن دچار سانحه می شود و علت در دست بررسی است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.