کد خبر : 35010 / /
/

سورپرایز آخرسالی وزیر برای معلمان | معوقات رتبه‌بندی و اضافه تدریس فرهنگیان کی پرداخت می شود ؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: معوقات فرهنگیان اعم از رتبه‌بندی و اضافه تدریس تا آخر اسفند پرداخت می‌شود.

سورپرایز آخرسالی وزیر برای معلمان | معوقات رتبه‌بندی و اضافه تدریس فرهنگیان کی پرداخت می شود ؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: معوقات فرهنگیان اعم از رتبه‌بندی و اضافه تدریس تا آخر اسفند پرداخت می‌شود.

یوسف نوری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خلخال اظهار کرد: به سرعت در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه هستیم تا ۲۵ اسفندماه معوقات فرهنگیان را در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان در سال‌جاری پرداخت کنیم و در کنار آن معوقات باقیمانده فرهنگیان را نیز به سرعت واریز خواهیم کرد

وی تصریح کرد: معلمان نباید نگران رتبه خود باشند چرا که به صورت دقیق رتبه معلمان در فرآیند بررسی پرونده‌ها و نظر هیئت ممیزه مشخص خواهد شد و اگر ایراد و اشکالی نیز باشد در احکام سال آینده اصلاح می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه معلمان هیچ ربطی به سنوات آنها ندارد بلکه بر اساس قوانین و مقررات مصوب در مجلس رتبه‌بندی با جمع‌بندی مدارک و مستندات انجام می‌شود و اگر ایرادی نیز وجود داشته باشد، قابل اصلاح است.

نوری با تأکید بر اینکه رتبه‌بندی تازه آغاز شده و به هیچ وجه به نقطه پایانی نرسیده است، افزود: معلمان باید هر سال نسبت به به‌روزرسانی مدارک و مستندات خود اقدام کنند تا در جایگاه و رتبه واقعی خود قرار گیرند.

نتیجه قطعی مسمومیت را وزارت بهداشت اعلام می‌کند

وزیر آموزش و پرورش در مورد مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در قم و بروجرد نیز خاطرنشان کرد: ما منتظر نتیجه نهایی بررسی‌ها از سوی وزارت بهداشت در این حوزه هستیم و نمی‌توانیم خودمان در این زمینه نظری را ارائه کنیم.

نوری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در بروجرد مسمومیت‌ها ناشی از گاز CO بوده که برای برخی از دانش‌آموزان ناراحتی ایجاد شده که خوشبختانه دانش‌آموزان بستری از بیمارستان ترخیص شدند.

وی بیان کرد: با ریشه‌یابی که دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌دهد، نظریه قطعی را صادر کرده و پیگیری‌های قانونی نیز به انجام خواهد رسید./مهر

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.