کد خبر : 34990 / /
/

ستاره سادات قطبی | ستاره سادات قطبی مجری

سن و سال واقعی همسر دوم مجری معروف ایرانی | لباس صورتی گرانقیمت ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون همه را شوکه کرد +عکس

ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون و بازیگر، به مناسبت تولد 37 سالگیش اینستاگرام خود را با فیلمی از جشن تولدش به روز کرد و نوشت: و بِ دنیا آمدم... سلام سی و هفت سالگی! دستمو محکم بگیر که این یکسال کلی کار داریم

سن و سال واقعی همسر دوم مجری معروف ایرانی | لباس صورتی گرانقیمت ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون همه را شوکه کرد +عکس

ستاره سادات قطبی مجری و حافظ قرآن متولد 3 اسفندماه سال 1365 در نجف آباد اصفهان است. ستاره سادات قطبی فارغ‌التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری است که چند اجرای مشترک با همسرش شهرام شکیبا داشته است.ستاره سادات قطبی مجری محجبه تلویزیون و همسر شهرام شکیبا مجری برنامه قند پهلو از چهره های فعال فضای مجازی می باشد. ستاره سادات قطبی که چند سالیست با شهرام شکیبا ازدواج کرده، این زوج دارای دو فرزند پسر به نام های صدرا و حسین هستند. اخبار مربوط به ستاره سادات قطبی در سایت خبرآزاد بخوانید.

ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی مجری محجبه تلویزیون و همسر شهرام شکیبا مجری برنامه قند پهلو از چهره های فعال فضای مجازی می باشد که هر روز بخشی از زندگی خصوصی خود را با مخاطبانش به اشتراک می گذارد. این مجری جوان که به تازگی صاحب فرزند پسری به نام سید حسین شده است،به درخواست دنبال کنندگانش تصویری از پسر همسرش سید علی را به اشتراک گذاشت که در ادامه این بخش از نمناک مشاهده می کنید.

ستاره سادات قطبی

مختصر بیوگرافی ستاره سادات قطبی و همسر و پسرانش

ستاره سادات قطبی که چند سالیست با مجری مسابقه ثانیه ها ازدواج کرده، با توجه به اختلاف سنی 14 ساله زندگی عاشقانه ای دارد، این زوج دارای دو فرزند پسر به نام های صدرا و حسین هستند اما خانم مجری از ازدواج قبلی خود پسری به نام امیرعلی و آقای مجری از زندگی قبلیش پسری به نام علی دارد.

از استوری های روزمره ستاره سادات قطبی به نظر می رسد این زوج همراه هر 4 پسر خود زندگی می کنند چرا که مجری جوان هر روز عکس هایی از پسرانش را منتشر می کند که این بار به درخواست دنبال کنندگانش قاب زیبایی از پسر بزرگ همسرش علی و پسر کوچکش حسین را به اشتراک گذاشت.

ستاره سادات قطبی مجری و حافظ قرآن متولد 3 اسفندماه سال 1365 در نجف آباد اصفهان است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری است که چند اجرای مشترک با همسرش شهرام شکیبا داشته است.

شهرام شکیبا دلنوا منتقد سینما، شاعر طنز پرداز و مجری تلویزیون متولد 17 آبان 1351 در تهران است که فعالیت هنریش را ابتدا در سال 1369 با نویسندگی شروع کرد و در برنامه هایی مانند برنامه قند پهلو و مسابقه ثانیه ها و خوبی از خودتونه، اثر انگشت و … سابقه داوری و مجری گری دارد.

ستاره سادات قطبی مجری و بازیگر تلویزیون که از فعالترین چهره ها در فضای مجازی است، در جدیدترین استوری خود عکس کودکی خود و همسرش و سه فرزند خود را منتشر نمود که در ادامه این بخش از نمناک مشاهده خواهید کرد.

ستاره سادات قطبی بازیگر سریال گاندو که هر روز در صفحه اینستاگرامش استوری های روزمرگی فراوانی را منتشر می کند، عکسی از آخرین فرزند خود سید حسین منتشر نمود، این عکس واکنش کاربران مجری محجبه برنامه های تلویزیونی را در بر داشت و برخی از دنبال کننده ها به شباهت بیش از حد پسران ستاره قطبی به خودش اشاره نمودند.

ستاره سادات قطبی

فرزندان ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی نیز با انتشار آلبوم خانوادگیشان و عکس های کودکی خودش، شهرام شکیبا و پسرانش امیرعلی، سید صدرا و سید حسین نظرسنجی را در صفحه اینستاگرام خود به راه انداخت. نتیجه این نظرسنجی نشان داد که بسیاری از مخاطبان بازیگر سریال نوار زرد معتقدند که همه پسران ستاره سادات شباهت زیادی به او دارند.

ستاره سادات قطبی مجری و حافظ قرآن متولد 3 اسفندماه سال 1365 در نجف آباد اصفهان است. او به جز اجرا بازیگری را نیز تجربه نموده و تا به حال در چندین سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است.

ستاره سادات قطبی که چند سالیست با شهرام شکیبا ازدواج کرده، این زوج دارای دو فرزند پسر به نام های صدرا و حسین هستند اما خانم مجری از ازدواج قبلی خود پسری به نام امیرعلی و آقای مجری از زندگی قبلیش پسری به نام علی دارد.

شهرام شکیبا دلنوا همسر خانم مجری منتقد سینما، شاعر طنز پرداز و مجری تلویزیون متولد 17 آبان 1351 در تهران است که سابقه داوری و مجری گری در برنامه هایی مانند برنامه قند پهلو و مسابقه ثانیه ها و خوبی از خودتونه، اثر انگشت و … را دارد.

ستاره سادات قطبی

خاطره تلخ ستاره سادات قطبی از ازدواج قبلی اش

ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا در آستانه بازگشایی مدارس، خاطره تلخی را به اشتراک گذاشت که مرتبط به زندگی مشترک قبلی اش بوده.

ستاره سادات قطبی مجری برنامه همیشه خونه که تجربه نقش آفرینی در سریال گاندو 2 را نیز در کارنامه هنری خود دارد، در صفحه اینستاگرام خود از روزهای تلخ بعد از جدایی خود و حسرت همیشگیش سخن گفت. در ادامه این بخش از نمناک استوری های همسر شهرام شکیبا مجری برنامه قند پهلو را در مورد آرزو و حسرت همیشگیش مشاهده می کنید.

ستاره سادات قطبی مجری محجبه برنامه های تلویزیونی که فعالیت زیادی در فضای مجازی دارد، با فرا رسیدن روزهای آخر شهریور و ماه مهر و آغاز مدرسه ها به مرور خاطرات تلخ بعد از جداییش پرداخت و چندین استوری را منتشر نمود که توضیحات نوشته شده روی تصاویر به خوبی گویای ماجراست.

از استوری های منتشر شده مجری جوان مشخص است که او بعد از جدایی از همسر سابقش چندین سال حضانت فرزندش را بر عهده نداشته و حتی روز اول مدرسه همراه امیر علی به جشن شکوفه ها نرفته است و همراهی نکردن پسرش در روز اول مهر برای او به یک حسرت و آرزوی محقق نشده تبدیل شده که هر سال با فرا رسیدن ماه مدرسه مانند بغضی بر گلوی او می نشیند.

خانم مجری که چند سالیست با شهرام شکیبا مجری مسابقه ثانیه ها ازدواج کرده و با توجه به اختلاف سنی 14 ساله زندگی عاشقانه ای دارد، از ازدواج قبلی خود پسری به نام امیرعلی دارد.

ستاره سادات قطبی که متولد 3 اسفندماه سال 1365 در نجف آباد اصفهان است، بعد از پشت سر گذاشتن یک ازدواج ناموفق زندگی خوبی را با شهرام شکیبا مجری تلویزیون تشکیل داده و دارای دو فرزند پسر به نام های صدرا و حسین هستند.

شهرام شکیبا مجری قند پهلو نیز از ازدواج سابقش دارای یک فرزند پسر به نام علی است و در مجموع این خانواده 4 فرزند دارند، از استوری های روزمره ستاره سادات قطبی به نظر می رسد این زوج همراه هر 4 پسر خود زندگی می کنند چرا که مجری جوان هر روز عکس هایی از پسرانش را منتشر می کند

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.