کد خبر : 34914 / /
/

شهرام عبدلی | شهرام عبدلی فیلم شناسی | شهرام عبدلی سکته مغزی

جدیدترین خبر از وضعیت سلامتی شهرام عبدلی | شهرام عبدلی ممنوع‌الملاقات شد

در این مطلب مشاهده می کنید که متاسفانه بازیگر خوب کشورمان شهرام عبدلی ممنوع‌ الملاقات شده است و وضعیت جسمانی مناسبی ندارد. او پس از سکته مغزی در بخش مراقب های ویژه بیمارستان بستری شد

جدیدترین خبر از وضعیت سلامتی شهرام عبدلی | شهرام عبدلی ممنوع‌الملاقات شد

شهرام عبدلی بازیگر جوان و خوشتیپ ایرانی است که متاسفانه روز گذشته به علت سکته مغزی در بیمارستان بستری شد. او که برای ضبط یک سریال در مشهد به سر می برد دچار حمله مغزی شد.

برادر شهرام عبدلی از آخرین وضعیت جسمی این بازیگر خبر داد.

مهدی عبدلی برادر شهرام عبدلی درباره آخرین وضعیت جسمی این بازیگر در بیمارستان گفت: شهرام عبدلی در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان قائم مشهد است و ملاقات با ایشان را ممنوع کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: عمل جراحی اولیه انجام شده و در حال حاضر در کمای عمیق به سر می‌برد و امکان نقل مکان و جابجایی ایشان به تهران وجود ندارد.

شهرام عبدلی ممنوع‌ الملاقات در بیمارستان

وی در پایان گفت: اخباری درباره بهوش آمدن برادرم یا عمل جراحی دوباره و حتی مرخص شدن او از بیمارستان در فضای مجازی مطرح شده است که این اخبار کاملا کذب هستند.

گفتنی است شهرام عبدلی که برای ایفای نقش در یک سریال در شهر مشهد به سر می‌برد بر اثر سکته مغزی در بیمارستان بستری است./ایلنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.