کد خبر : 34907 / /
/

دختر ایرج طهماسب با یک عکس جنجال بپا کرد | دختر آقای مجری زندگی لاکچری اش را به رخ همه کشید! +عکس

دختر ایرج طهماسب تصاویر جدید از خود در اینستاگرامش منتشر کرده که در فضای مجازی سروصدا به پا کرده است.

دختر ایرج طهماسب با یک عکس جنجال بپا کرد | دختر آقای مجری زندگی لاکچری اش را به رخ همه کشید! +عکس

ایرج طهماسب متولد 1338 در تهران ، مجری تلویزیون ، بازیگر ، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. ایرج طهماسب فارغ التحصیل رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.ایرج طهماسب دو دختر به نام های گلناز و یاسمن دارد. ایرج طهماسب برادر ناصر طهماسب(دوبلور) میباشد انتشار تصاویر تازه‌ای ازیکی از دختران ایرج طهماسب در فضای مجازی سروصدا به پا کرده که حاشیه های را اینجا در خبرآزاد بخوانید

دختر ایرج طهماسب

انتشار تصاویر تازه‌ای از در فضای مجازی سروصدا به پا کرده، ماجرا از این قرار است که یکی از دختران آقای مجری با به اشتراک گذاشتن تصاویری شاد و مفرح از زندگی خودش در استوری‌های اینستاگرام برخی کاربران را عصبانی کرده. این دسته از کاربران معتقدند ایرج طهماسب و خانواده‌اش در تمام ماه‌های اخیر هیچ واکنشی نسبت به تحولات نداشتند و حالا هم که کمی فضا تغییر پیدا کرده با به اشتراک گذاشتن تصاویری مثل همین استوری‌ها طوری رفتار می‌کنند که انگار نسبت به وضعیت زندگی مردم بی‌تفاوت هستند.

فشارها در پیج دختر طهماسب به حدی بوده که او دو یا سه ساعت پیش با به اشتراک گذاشتن یکی از پست‌های مرتبط به ایران در پیج آنجلینا جولی، سعی کرده کمی از عصبانیت مخاطبانش را کم کند، اقدامی که حداقل در میان کاربران توئیتر راضی‌کننده نبوده و آن‌ها همچنان به انتقاد از خانواده طهماسب و حتی خودِ او ادامه می‌دهند. ناگفته نماند که آن قدر فضا عصبانی و خشمگین است که مشخص نیست آیا اعلام موضع می‌تواند التیام دردهای مردم عادی باشد؟ اما خب منتقدان برای این پرسش هم پاسخی دارند و می‌گویند، سلبریتی‌ها دیده می‌شوند و همین که اعلام موضع کنند، یعنی صدای مردم خواهند بود. /برترین‌ها

ایرج طهماسب

بیوگرافی ایرج طهماسب بازیگر ، مجری و کارگردان

نام:ایرج

نام خانوادگی:طهماسب

تاریخ تولد:1338

محل تولد:تهران

تحصیلات:  فارغ التحصیل تئاتر

همسر:مرجان مدرس

فرزندان:گلناز و یاسمن

ایرج طهماسب متولد 1338 در تهران ، مجری تلویزیون ، بازیگر ، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. طهماسب فارغ التحصیل رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

وی فعالیت هنری اش را با بازی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری نسب در سینما آغاز کرد. او بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی چون کلاه قرمزی و پسرخاله ، یکی بود یکی نبود ، دختر شیرینی فروش ، کلاه قرمزی و سروناز ، زیر درخت هلو و کلاه قرمزی و بچه ننه را در کارنامهٔ هنری اش دارد.

طهماسب همچنین در مجموعه های آرایشگاه زیبا ، النگ و دولنگ ، خانوادهٔ عجیب و کلاه قرمزی به نقش آفرینی پرداخته و در برنامهٔ صندوق پُست و اولین حضور شخصیت عروسکیِ کلاه قرمزی در تلویزیون، به عنوان مجری حضور داشته است.

او همسر مرجان مدرسی(منشی صحنه) میباشد و دو دختر به نام های گلناز و یاسمن دارد.

برخی جوایز و لوحهای تقدیر مرجان مدرسی: مقام اول مسابقه نقاشی (اِشمینک) 1377، اثر برگزیده نمایشگاه هنرهای تجسمی بانوان 1377، لوحهای تقدیر به مناسبت برگزاری نمایشگاههای سالانۀ زنان ایران (تجلی احساس)، لوح تقدیر از وزارت ارشاد، و دریافت لوح تقدیر از استاد علی اکبر صنعتی. مرجان مدرسی تا سال 1392، بیش از 40 نمایشگاه گروهی و انفرادی داشته است. وی که در زمینه آبرنگ از راهنماییهای مرحوم سید جمال الدین خرمی نژاد بهره برده، سالهاست بخشی از وقت خود را به آموزش هنر خصوصا نقاشی آبرنگ اختصاص داده است. وی در زمینه معماری، گرافیک و طراحی نیز فعالیت دارد.

ایرج طهماسب برادر ناصر طهماسب(دوبلور) میباشد. ناصر طهماسب متولد 1318 در تهران دوبلور و بازیگر ایرانی است و دوبله را به صورت حرفه ای از اوایل دهه 1340 آغاز کرد. او برادر ایرج طهماسب، کارگردان سینما است.

از جوایز ایرج طهماسب می توان به کاندید بهترین فیلمنامه از چهارمین جشن خانه سینما برای فیلم "عینک دودی" اشاره کرد. او و حمید جبلی از معروف ترین زوج های سینمایی ایران هستند که در چند سال اخیر با ساخت سریال کلاه قرمزی برای نوروز توانایی خود را بیش از پیش به همگان نشان دادند. فاطمه معتمد آریا از دیگر همکاران همیشگی طهماسب است که در خیلی از کارهای موفق او همراهش بوده که البته چند سالی است که این همکاری در کارهایشان دیده نشده است.

فیلم "کلاه قرمزی و پسرخاله" که در سال 1373 اکران شد یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران و یکی از به یاد ماندنی ترین کارهای کودک شد. همچنین طهماسب در سال 1381 "کلاه قرمزی و سروناز" را روی پرده داشت که با وجود استقبال زیاد تماشاگران به نسبت کار قبلی موفق نبود.

طهماسب در نوروز 1388 با سری جدید کلاه قرمزی به تلویزیون بازگشت و بار دیگر به دوران اوج خود رسید و در سال های 90 و 91 با ساخت سری های بعدی سریال کلاه قرمزی بر محبوبیت خود افزود. البته در موفق بودن این سریال ها نمی توان نقش حمید جبلی را نادیده گرفت. طهماسب هم اکنون فیلم سینمایی "کلاه قرمزی و بچه ننه" را در نوبت اکران دارد که پیش بینی می شود کار موفقی شود.

ایرج طهماسب

فیلم شناسی ایرج طهماسب

    کلاه قرمزی و بچه ننه (1390)

    زیر درخت هلو (1384)

    کلاه قرمزی و سروناز (1381)

    دختر شیرینی فروش (1380)

    یکی بود یکی نبود (1379)

    کلاه قرمزی و پسرخاله (1373)

طهماسب در زمینه نویسندگی

    کلاه قرمزی و بچه ننه (1390)

    رفیق بد (1386)

    زیر درخت هلو (1384)

    خوابگاه دختران (1383)

    دختر ایرونی (1381)

    کلاه قرمزی و سروناز (1381)

    دختر شیرینی فروش (1380)

    یکی بود یکی نبود (1379)

    کلاه قرمزی و پسرخاله (1373)

    اتل متل توتوله (1370)

ایرج طهماسب

بازیگری ایرج طهماسب

    کلاه قرمزی و بچه ننه (1390)

    رفیق بد (1386)

    زیر درخت هلو (1384)

    کلاه قرمزی و سروناز (1381)

    دختر شیرینی فروش (1380)

    یکی بود یکی نبود (1379)

    عینک دودی (1378)

    کلاه قرمزی و پسرخاله (1373)

    راز کوکب (1368)

    زیر بام های شهر (1368)

    روز باشکوه (1367)

    جهیزیه ای برای رباب (1366)

    صعود (1366)

    روزهای انتظار (1365)

    مقاومت (1365)

    آن سوی مه (1364)

    خط پایان (1364)

ایرج طهماسب در تلویزیون

کلاه قرمزی 94 (کارگردان، نویسنده، بازیگر) (1394–1393)

کلاه قرمزی 93 (کارگردان، نویسنده، بازیگر) (1393–1392)

کلاه قرمزی 92 (کارگردان، نویسنده، بازیگر) (1392–1391)

کلاه قرمزی 91 (کارگردان، نویسنده، بازیگر) (1391–1390)

کلاه قرمزی 90 (کارگردان، نویسنده، بازیگر) (1389)

کلاه قرمزی 88 (کارگردان، نویسنده، بازیگر) (1387)

کلاه قرمزی 2، (مجری) (1381)

صندوق پُست (اولین حضور کلاه قرمزی) (مجری) (دههٔ 1370)

صبحگاه خونین (1369)

النگ و دولنگ (کارگردان)

خانوادهٔ عجیب (کارگردان و بازیگر) (1367)

خونهٔ مادربزرگه

مدرسهٔ موش ها

مسابقهٔ تلویزیونی هتل پُرستاره

النگ و دولنگ (کارگردان)

آرایشگاه زیبا

سقائک و شانه به سر دانا (کارگردان)

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.