کد خبر : 34741 / /
/

مجری اخراجی تلویزیون قاط زد | مجتبی پوربخش اسلحه کشید +عکس

مجتبی پوربخش عکسی از خود را در حالی که اسلحه ای در دست دارد در استوری اینستاگرام منتشر کرد.

 مجری اخراجی تلویزیون قاط زد | مجتبی پوربخش اسلحه کشید  +عکس

مجتبی پوربخش متولد 8 آبان 1361 در رشت، مجری است. مجتبی پوربخش فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت رسانه می باشد و دستی در خوانندگی و تهیه کنندگی نیز دارد. مجتبی پوربخش به مد 11 سال تصدی روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان را برعهده داشت اما در سال 94 همکاری خود را با هیئت فوتبال قطع کرد. مجتبی پوربخش سالهاست ازدواج کرده و یک پسر بنام کیان و یک دختر بنام کیاناز دارد. مجتبی پوربخش اخیرا ممنوع التصویر شده است.

مجتبی پوربخش با انتشار عکس خود در مسابقه پدر خوانده که اسلحه ای در دست دارد در یک استوری نوشت:

یک روزی نوبت ما هم میشه که به کسایی که بهمون خیانت کردند شلیک کنیم‌.

مجتبی+پوربخش

خبر شوکه کننده مجری شبکه ورزش؛ بیماری پوربخش چیست؟

مجتبی پوربخش، مجری برنامه فوتبال یک در شبکه ورزش با انتشار اینستاپستی غیرمنتظره همه را شوکه کرد و از بیماری که چند سالی است همراه اوست گفت.

مجتبی پوربخش از ابتلای خود به بیماری سرطان خون خبر داد

مجتبی پوربخش مجری برنامه فوتبال یک و تهیه کننده شبکه ورزش، در پست اینستاگرامی که به تازگی در صفحه اش منتشر نمود، خبر از بیماری خود داد، بیماری که بسیاری از هنرمندان مشهور دیگر نیز با آن دست و پنجه نرم می کنند.

در ادامه این بخش از چهره ها در نمناک پست اینستاگرامی این مجری مطرح تلویزیون را خواهید خواند.

انتشار خبر بیماری مجتبی پوربخش در اینستاگرامش

مجتبی پوربخش مجری مطرح برنامه های ورزشی تلویزیون با انتشار ویدیویی از خود صفحه اینستاگرام خود به مخاطبان خود گفت که مدتیست خواهان صحبت در مورد موضوعی بوده و از آنان درخواست نمود کپشن پست جدید او را با دقت بخوانند.

مجتبی پوربخش تهیه کننده شبکه ورزش در کپشن پست جدیدش نوشته است:

    سلام به همه راستش امروز دو سال از زمانی که متوجه شدم درگیر بیماری سرطان خون هستم میگذره.

    تو این دو سال فقط یک تعداد محدودی از دوستای خیلی نزدیکم از این ماجرا خبر داشتن و به دلالیل زیادی که چندتاشو حتما خواهم گفت کسی از این موضوع اطلاع نداشت.

    یکی از مهمترین دلایلی که دوست نداشتم بازگوش کنم اولا شرایط روحی خودم بود که برام خیلی سخت بود پذیرشش و روزهای سختی رو پشت سر گذاشتم تا اینکه بالاخره باهاش کنار اومدم.

    یکی از دلایل دیگم این بود که دوست نداشتم کسی بهم ترحم کنه یا قضاوتم کنه و بخاطر بیماریم با چشم دیگه ای بهم نگاه کنه و‌کلا از هیچکس تو زندگیم انتظار همراهی هم نداشتم.

    بعد از صحبت با مشاور و یکسری دوستام متوجه شدم که همین نگفتن بیماریم باعث میشه فشار زیادی به خودم بیارم و وقتی نمیتونی دلیل درستی برای خستگیهای غیر معمولت بیاری یا وقتی با یه سرماخوردگی ساده بیش از ادمهای عادی باید مراقبت کنی که زودتر خوب بشی و خیلی مسائل ریز و درشت دیگه خیلی سخت میشد مخفی کردنش برام.

    امشب اما تصمیم گرفتم این اتفاق رو با شما در میان بزارم و اینم بگم که این بیماری بهم یاد داد تا وقتی که خدا بهت فرصت نفس کشیدن میده باید از هر روزش استفاده کرد.

    به دوستام محبت کنم. تو کارهام تلاش کنم. تا میتونم خاطرات خوب بسازم که یادگار بمونه و تا میتونم دل بدست بیارم. پشت مردمم باشم از هیچی جز خدا نترسم.

    توکلم بخداست و سعی میکنم از روزهایی که خدا بهم داده درست استفاده کنم الکی هم ادا در نمیارم که من به مبارزه با سرطان میرم و شکستش میدم اما به تقدیر الهی احترام میزارم هر چی خیره همون میشه.

    دمتون گرم

مجتبی پوربخش

بیوگرافی مختصری درباره مجتبی پوربخش

مجتبی پوربخش مجری برنامه های ورزشی تلویزیون متولد 8 آبان 1361 در رشت است. او فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت رسانه می باشد، دارای دکتری مدیریت ورزش، دانشجوی خلبانی CPL، فیلمساز و تهیه کننده شبکه ورزش می باشد که در خوانندگی نیز دستی دارد و مدتی نیز عضو روابط عمومی هیئت فوتبال بود.

او مدتی فعالیت خود را از باشگاه خبرنگاران جوان شروع کرد و در سال 83 و برنامه پربیننده اجتماعی گیلان ما را اجرا کرد و بعد از مدتی برنامه تخصصی فوتبالی بنام سکو را در شبکه استانی گیلانی راه اندازی نمود.

او از سال 91 به دعوت پیمان یوسفی و مزدک میرزایی به برنامه اختصاصی لیگ دسته اول به شبکه ورزش رفت و در سال 96 عنوان بهترین تهیه کننده جشنواره فیلم های ورزشی را به دست آورد. مجتبی پوربخش متاهل است و یک پسر بنام کیان و یک دختر بنام کیاناز دارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.