کد خبر : 34590 / /
/

کاهش قیمت کالاهای اساسی در فروشگاه ها

چندی پیش وزیر جهاد کشاورزی از آغاز کاهش قیمت 34 قلم از کالای اساسی به مدت سه ماه توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد.

کاهش قیمت کالاهای اساسی در فروشگاه ها

 به گفته جواد ساداتی‌نژاد 34 قلم کالاهای اساسی با 10 تا 25 درصد تخفیف در کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای ارائه خواهند شد تا بازار در ایام پایانی سال، عید نوروز و ماه رمضان ثابت بماند.

مسعود امراللهی، سرپرست دفتر بازرسی نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی درباره جزئیات اقلام عرضه  شده در این طرح اطلاعاتی ارائه داد.

به گفته سرپرست دفتر بازرسی نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، کالاهایی همچون گوشت‌های منجمد، مرغ منجمد، برنج‌های وارداتی، برنج‌های داخلی، انواع و اقسام لبنیات، روغن‌ها و دیگر کالاها در این طرح به مردم ارائه می‌شود.

امراللهی افزود: شیر نایلونی که 15 هزار و 900 تومان قیمت داشته در حال حاضر 11 هزارتومان قیمت دارد. روغن با میانگین قیمتی 64 هزارتومان در حال حاضر 59 هزارتومان ارائه می‌شود. گوشت گرم نیز 70 هزارتومان ارازن‌تر از قیمت بازار در این طرح ارائه می‌شود.

مسعود امراللهی در رابطه با عرضه شوینده‌ها دراین طرح گفت: شوینده‌ها در حوزه جهاد کشاورزی نیست و  مرتبط با حوزه صنعت است اما تلاش شده که شوینده‌ها نیز به این طرح اضافه شود.

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد در گفتگو تلویزیونی افزود: دغدغه این است که ارزان‌سازی در حوزه‌های مختلف صورت گیرد تا مردم شب عید آرامی را بگذرانند./کاماپرس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.