کد خبر : 34474 / /
/

راز قتل رفیق پس از یک سال فاش شد | کشف جسد سوخته مرد تهرانی در نزدیکی گرمدره

راز کشف جسد سوخته در نزدیکی گرمده در دل دوست مقتول بود.

راز قتل رفیق پس از یک سال فاش شد | کشف جسد سوخته مرد تهرانی در نزدیکی گرمدره

 بهمن ماه سال 1400 جسد سوخته مرد جوانی به نام پیمان در حاشیه جاده تهران به کرج در نزدیکی گرمدره کشف شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار بازپرس ویژه قتل قرار گرفت.

قاتل

در حالی که با طی روال قانونی پرونده، هویت مقتول محرز شد، تحقیقات برای شناسایی متهم پرونده آغاز شد تا اینکه با سرنخ های به دست آمده دوست پیمان به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت.

بررسی ها نشان می داد عامل جنایت پس از ارتکاب قتل به کارت بانکی مقتول دستبرد زده و مبلغی از آن برداشت کرده است که این اقدام او، فرضیه اختلاف مالی در انگیزه قتل را قوت می بخشید.

 

سرانجام روز گذشته متهم در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد و صبح امروز در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران تحت بازجویی بازپرس محمد وهابی قرار گرفت.

متهم در اولین بازجویی ضمن اقرار به قتل پیمان اظهار داشت: «روز حادثه به همراه پیمان عازم کرج بودیم و قصد داشتیم برای صرف شام به یک رستوران برویم.نمی دانم چطور شد که یکدفعه پیمان بی دلیل به من حمله کرد.من ماشین را کنار زدم و در دفاع از خودم ضربه ای به او زدم که به گردنش اصابت کرد.بعد هم برای اینکه راز جنایت فاش نشود جسد را در حاشیه جاده به آتش کشیدم.»

تحقیقات قضایی در این پرونده برای روشن شدن ابعاد پنهان جنایت در دستور کار جنایی قرار دارد./رکنا

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.