کد خبر : 34430 / /
/

اطلاعیه تعطیلی مدارس امروز دوشنبه ۲۴ بهمن | مدارس کدام استان‌ها غیرحضوری شد؟

در پی تداوم بارش برف و برودت سرما امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه مدارس برخی از استان‌های کشور تعطیل شدند و آموزش دانش‌آموزان غیرحضوری و از طریق سامانه شاد انجام خواهد شد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس امروز دوشنبه ۲۴ بهمن | مدارس کدام استان‌ها غیرحضوری شد؟

بارش برف که از روز گذشته در برخی از استان‌های کشور آغاز شده ‌سبب تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن کلاس‌های درس دانش‌آموزان شد. آنچه در زیر از نظر شما مخاطبان می‌گذرد آخرین وضعیت تعطیلی مدارس در برخی از استان‌های کشور است

مدارس شهری و روستایی ایوانکی در گرمسار غیرحضوری شد

محمدمهدی ملائیان رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: به علت بارش برف و برودت هوا ساعت و نحوه حضور دانش‌آموزان در برخی نقاط استان سمنان تغییر یافت.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان گرمسار (فقط مدارس شهری و روستایی ایوانکی)، به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. در منطقه بسطام و روستاهای اطراف نیز مدارس به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. در شهرستان مهدی‌شهر، میامی نیز آغاز فعالیت مدارس از ساعت 9 صبح خواهد بود.در منطقه بیارجمند (فقط مدارس شهری) نیز آغاز فعالیت از ساعت 9 صبح است.

فعالیت مدارس خلخال و هیر غیرحضوری شد

به دلیل بارش برف و برودت هوا در شهر خلخال پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و هیر پیش دبستانی و ابتدایی به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در روز دوشنبه 24 بهمن ماه  اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به دلیل بارش برف و برودت هوا در شهر خلخال پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در هیر پیش دبستانی و ابتدایی ‌بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

تمامی مدارس استان مرکزی غیرحضوری شد

اسماعیل جیریایی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی، اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت صبح و عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: پیرو هماهنگی با ستاد پیشگیری  هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، تمامی مدارس و آموزشگاه‌ها شامل مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی در کل استان مرکزی، روز دوشنبه 24 بهمن ماه در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

مدارس 2 شهرستان استان چهارمحال و بختیاری غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، با ورود یک سامانه بارشی به استان چهارمحال و بختیاری اکثر مناطق این استان شاهد بارش برف و باران بودند، فعالیت این سامانه بارشی در استان باعث غیرحضوری شدن فعالیت آموزشی 2 شهرستان شد.

بنابر اطلاعیه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی تمامی مدارس شهرستان‌های کوهرنگ و بن به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.فعالیت آموزشی سایر مدارس استان طبق روال عادی است و در صورت تغییرات جوی اطلاعیه تکمیلی ساعت 6 صبح فردا اعلام می‌شود.

فعالیت مدارس شاهرود و روستاهای حومه با تأخیر آغاز می‌شود

عادل خالقی ثمرین مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخ‌زدگی معابر مدارس تمام دوره‌های تحصیلی در شهر شاهرود و روستاهای حومه، فردا دوشنبه 24 بهمن‌ماه از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

وی افزود: فعالیت کودکستان‌ها این مناطق نیز فردا با تأخیر و در ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

جزئیات تعطیلی مدارس استان زنجان در روز دوشنبه اعلام شد

اداره‌کل مدیریت بحران استان زنجان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به پیشنهاد اداره کل آموزش و پرورش و فرمانداران استان به‌ جز شهرستان طارم، مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم تمامی شهرستان‌ها در شیفت صبح روز دوشنبه 24 بهمن‌ماه به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

همچنین دوره متوسطه دوم در شهرستان ماهنشان و شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدارس 4 شهرستان کرمانشاه در نوبت صبح فردا غیرحضوری شد

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: تمام مقاطع تحصیلی مدارس چهار شهرستان استان به دلیل بارش برف و سرمای هوا در نوبت صبح فردا دوشنبه 24 بهمن غیرحضوری شد.

وی عنوان کرد: این تعطیلی شامل مدارس شهرستان‌های هرسین، صحنه، کنگاور و سنقر خواهد بود.

یگانه افزود: فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه می‌یابد.

مدارس و دانشگاه‌های استان قزوین فردا تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، با توجه به به بارش برف، برودت هوا و یخبندان و با مصوبه ستاد مدیریت بحران استان قزوین تمامی مدارس استان قزوین در نوبت صبح روز دوشنبه 24 بهمن‌ماه تعطیل شد.

بنا به اطلاعیه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین کلاس‌های درس مدارس استان قزوین در نوبت صبح فردا به صورت غیرحضوری و بر بستر شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) برگزار می‌شود و اجباری هم برای حضور کارکنان و عوامل اجرایی در مدارس وجود ندارد.

همچنین با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان قزوین پایگاه‌های سنجش نوآموزان پیش‌دبستانی و بدو ورود به دبستان هم تعطیل شد.

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین هم با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی کلاس‌های درس این دانشگاه در روز دوشنبه، 24 بهمن‌ماه خبر داد. در اطلاعیه دانشگاه آزاد آمده است: «به علت ادامه برودت هوا و شرایط نامساعد جوی، تمامی کلاس‌های دانشگاه در روز دوشنبه، 24 بهمن تعطیل است. گفتنی است بخش‌های اداری دانشگاه دایر است.»

دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) هم با صدور اطلاعیه‌ای کلاس‌های درس فردا را غیرحضوری و مجازی اعلام کرده است.

ادارات و مراکز آموزشی استان همدان فردا تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، به نقل از استانداری همدان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار همدان در بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد؛ با توجه به بارش برف، برودت هوا و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ادامه شرایط جوی، تمامی دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، مؤسسات، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در سطح استان به استثنای مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی در روز دوشنبه 24 بهمن‌ماه به صورت غیرحضوری و دورکار خواهند بود./تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.