کد خبر : 34311 / /
/

پردیس احمدیه | پردیس احمدیه و همسرش

عکس بازیگر معروف پوست شیر جنجالی شد | مهمانی پردیس احمدیه و رفقا با چاشنی پاکت سیگار +عکس

در عکسی که پردیس احمدیه در کنار دوستانش منتشر کرده، پاکت سیگاری روی میز نیز دیده می‌شود که امیدواریم متعلق به خانم بازیگر جوان و تازه نفس سینما نباشد.

عکس بازیگر معروف پوست شیر جنجالی شد | مهمانی پردیس احمدیه و رفقا با چاشنی پاکت سیگار +عکس

پردیس احمدیه | پردیس احمدیه سال 1385 وقتی 15 سال شده بود اتفاقای با حمید نعمت الله آشنا شد تا اینکه یک سال بعد توسط او به افشین صادقی معرفی شد. پردیس احمدیهدر 15 سالگی وارد دنیای هنر و سینما شد. پردیس احمدیه در 19 سالگی با شرکت در کلاس های نیکی کریمی علاقه اش به بازیگری بیشتر شد. پردیس احمدیه با بازی در فیلم لاک قرمز در سال 1394 نقطه اوج زندگی او بود. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی نوازندگی ساز ایرانی است. بیوگرافی پردیس احمدیه ناگفته های زندگی تا شهرت اش را در سایت خبر آزاد می خوانید.

پردیس احمدیه با دوستانش دور هم جمع شده‌اند تا اوقات خود را در کنار هم بگذرانند.

در عکسی که پردیس احمدیه در کنار دوستانش منتشر کرده، پاکت سیگاری روی میز نیز دیده می‌شود که امیدواریم متعلق به خانم بازیگر جوان و تازه نفس سینما نباشد.

پردیس احمدیه

پردیس احمدیه جایگزین بهرام رادان در سنتوری ۲

داریوش مهرجویی در حال ساخت فیلم «لامینور» به‌تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان است که اگر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید، نخستین حضور او در این رویداد بزرگ سینمایی پس از ۶ سال است.

داریوش مهرجویی، فیلمنامه «لامینور» را با همراهی همسرش وحیده محمدی‌فر نوشته و علی نصیریان و عزت‌الله رمضانی‌فر، ۴۰سال پس از «گاو» بار دیگر در کنار هم در آن ایفای نقش کرده‌اند. کارگردان فیلم خاطره‌انگیز «هامون» البته تنها به این دو بازیگر قدیمی بسنده نکرده و بیتا فرهی و فریماه فرجامی را هم پس از سال‌های جلوی دوربین خود آورده است. از جوان‌ترها هم از پردیس احمدیه تا کاوه آفاق خواننده مطرح راک در فیلم جدید داریوش مهرجویی ایفای نقش می‌کنند.

خبرهای رسیده و عکس‌های منتشر شده از این فیلم حاکی از آن است که مهرجویی پس از مدت‌ها کش و قوس، بالاخره ادامه یا احتمالا اسپین‌آفی بر «سنتوری» (تولید ۱۳۸۵) ساخته است و البته گفته می‌شود این بار شخصیت اصلی فیلم این کارگردان مطرح یک نوازنده زن است.

آخرین فیلمی که مهرجویی برایش تحسین شد و پخش نسخه غیرقانونی‌اش پس از توقیف با استقبال مردم روبه‌رو شد. استاد باز به سراغ تکرار یک تجربه موفق برگشته تا شاید پس از کارهایی چون «اشباح»، «چه خوبه که برگشتی» و… بتواند صاحب فیلمی باشد که در زمان اکرانش در جشنواره کسی قهقهه نمی‌زند یا سالن را ترک نمی‌کند.

پردیس احمدیه

آخرین حضور داریوش مهرجویی در جشنواره فیلم فجر به سال ۹۲ و فیلم «اشباح» برمی‌گردد. فیلمی که نتوانست نظر مخاطب و منتقدان را جلب کند و مهرجویی هم ترجیح داد در نشست خبری پس از اکران فیلم در سینمای اهالی رسانه شرکت نکند.

این کارگردان که او را از اولین‌های موج نوی سینمای ایران می‌دانند از همان سال تا همین یکی دو ماه پیش فیلم دیگری نساخته بود. او که دو سال ابتدایی دهه ۹۰ را با سه فیلم سپری کرده بود در ۶سال گذشته با نوشتن و ترجمه روزگار گذرانده و تنها کار او در عرصه کارگردانی به روی صحنه بردن نمایش «غرب واقعی» با بازی جمیله فردین و امین حیایی بوده است.

«لامینور» البته هنوز نیامده حاشیه‌هایی داشته. از دعواهای درمیشیان با بنیاد سینمایی فارابی تا درخواست ارائه سوابق کارگردان از سوی صندوق هنرمندان برای اعطای وام ساخت فیلم به داریوش مهرجویی. اتفاقاتی که موجب شده تا در پایان تمام خبرهای مربوط به «لامینور» که در رسانه‌ها منتشر می‎شود این جمله تاکیدی اضافه شود که «لامینور» به صورت مستقل و بدون هیچ کمکی از سوی سازمان سینمایی و بنیاد فارابی و دولت ساخته می‌شود.

پردیس احمدیه

شروع بازیگری پردیس احمدیه

پردیس سال 1385 وقتی 15 سال شده بود اتفاقای با حمید نعمت الله آشنا شد تا اینکه یک سال بعد توسط او به افشین صادقی معرفی شد

به این ترتیب در فیلم این کارگردان اولین تجربه خود را بدست آورد،  البته این فیلم بعد از چهار سال توقیف سال 1389 بروی پرده سینماها رفت

برای بار دوم سال 1390 وقتی 19 ساله بود در فیلم کلاس هنرپیشگی ، نقش نیکی را بازی کرد که همین فیلم او را به بازیگری علاقمند کرد تا این مسیر را ادامه دهد

او برای اولین بار در سال 1392 با سریال یادآوری در کنار در کنار روزبه حصاری ، امیر آقایی و مهران احمدی وارد تلویزیون شد

با فیلم خانه دختر سال 93 دیده شدم اما فیلم لاک قرمز در سال 1394 نقطه عطفی در زندگی هنری ام بود چون نقش اول را داشتم و در جشنواره فجر هم دیده شد

به هیچ عنوان سعی نکردم از سبک بازیگر خاصی استفاده کنم و همیشه خواستم خودم باشم و از خودم پیروی و سبک خودم را پیاده کنم

فعالیت تئاتر خودم را از سال 1392 با نمایش ناتمام به کارگردانی سیما تیرانداز تجربه کردم تا اینکه برای بار دوم سال 94 با نمایش کشتن کفتر چاهی بروی صحنه رفتم

باید بگویم که اتفاقی که در تئاتر می افتد در سینما نمی افتد ، اجرای تئاتر به فیزیک بازیگر کمک می کند

هر بازیگرى جدا از میزان مهارت اش در زمینه بازیگرى ، نماینده نسل خود است آینده بازیگرى شبیه جامعه وقت است و به نوعی متناسب با شرایط آن پیش می رود

من هم تمام تلاش خودم را می کنم تا مماس با موقعیت های اجتماعی دست به انتخاب بزنم و امیدوارم سینما هم در آینده کارکردی اثرگذارتر داشته باشد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.