کد خبر : 34249 / /
/

دستگیری اراذل و اوباش قمه به دست در خیابان نبرد

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری سارق زورگیری خبر داد که با تهدید سلاح سرد از شهروندان زورگیری می کرد.

دستگیری اراذل و اوباش قمه به دست در خیابان نبرد

سرهنگ "سلمان آدینه وند " بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به روش زورگیری و تهدید با سلاح سرد (قمه و چاقو)  در محله "نبرد" تهران  رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار واحدهای گشت انتظامی یگان امداد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه روز گذشته واحدهای گشت انتظامی با گشت زنی های هدفمند 2 مرد را در حال دعوا و زورگیری با شخصی مشاهده کردند گفت: متهمان به محض مشاهده ماموران به سرعت از محل متواری و بدین ترتیب طرح مهار سارقان بلافاصله آغاز شد.

این مقام انتظامی به دستگیری و زمین گیر شدن متهمان در یک تعقیب و گریز چند دقیقه ای اشاره کرد و ادامه داد: متهمان 28 و 30 ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت و زورگیری از شهروندان با تهدید سلاح سرد معترف شدند و در بازرسی اولیه تعداد 2 قبضه سلاح سرد از آنها کشف شد.

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت بیان داشت : متهمان جهت تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی با تنظیم صورتجلسه تحویل کلانتری 132 نبرد شدند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.