کد خبر : 34029 / /
/

نگار جواهریان | نگار جواهریان کانادا

شاید باور نکنید این خانم جوان مادر زن رامبد جوان باشه | عکس خانوادگی نگار جواهریان در خانه پدری بدون رامبد +عکس

در این مطلب عکسی از پدر و مادر نگار جواهریان بازیگر جوان کشورمان را در کنار او مشاهده می کنید. پدر خانم بازیگر چند سال پیش فوت شد.

شاید باور نکنید این خانم جوان مادر زن رامبد جوان باشه | عکس خانوادگی  نگار جواهریان در خانه پدری بدون رامبد +عکس

نگار جواهریانهمسر رامبد جوان است و یک دختر است. نگار جواهریانبازیگر جوان و بی حاشیه ایرانی است که از سالها پیش وارد این عرصه شد و فیلم و سریال هایی در کارنامه هنری اش دارد. . نگار جواهریانسال ۹۵ در اولین تجربه ازدواجش با رامبد جوان ازدواج کرد که تا قبل از او دو بار زندگی مشترک را تجربه کرده بود.  نگار جواهریان و رامبد زندگی آرام و بی حاشیه ای دارند و صاحب فرزند دختری شدند که نامش را نوردخت گذاشتند.بیوگرافی و عکس های نگار جواهریان در سایت خبرآزاد ببینید.

نگار جواهریان

دنیای بازیگری نگار جواهریان

نگار جواهریان بازیگر سرشناس مطرح کشورمان این روزها در حال بازی در سریال خاتون می باشد.

در این سریال نقش اصلی یعنی کاراکتر خاتون را برعهده دارد که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند خاتون بعد از مدتی فرزندش را از دست میدهد و دچار مشکلات روحی فراوان می‌شود و در نهایت راهی بیمارستان می شود و بستری می گردد.

نگارجواهریان  حالش خوب است و میگوید خاتون یک کاراکتر بسیار زجر کشیده بوده که سختیهای زیادی را تحمل کرده است اما دست روزگار با او یار نبوده و فرزندش را هم گرفته است

نگار جواهریان خیلی خوب زتوانسته نقش این کاراکتر را بازی کند او نشان داده از منحصر به فردترین بازیگران زن کشورمان بوده که می‌تواند در هر کاراکتری به ایفای نقش بپردازد

خانم جواهریان بازیگری را در سال ۱۳۸۰ در مقابل دوربین فیلم سینمایی من ترانه ۱۵ سال دارم آغاز کرد و رفته و رفته توانست گام‌های مهمی را در سینما و تلویزیون بردارد ازدواجش با رامبد جوان سبب شد تا زمینه حضور او در فیلم ها و سریال های پربیننده بیشتر شود.

نگار جواهریان

جشن عروسی رامبد جوان و نگار جواهریان در یونان

در حالی در چند هفته اخیر خبر جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان در رسانه ها منتشر شده بود مراسم ازدواج این دو هنرمند با حضور بازیگران در یونان برگزار شد.

بر اساس تازه ترین اخبار منتشر شده در کانال تلگرام کافه سینما رامبد جوان و نگار جواهریان جشن عروسی خود را با حضور برخی از بازیگران  و سینماگران در کشور یونان برگزار کردند.

نگار جواهریان

تایید شدن خبر ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان در برنامه سه ستاره

رامبد جوان در پیامی قابل تامل خبر ازدواجش با نگار جواهریان را در برنامه سه ستاره احسان علیخانی اعلام کرد.

مدتی بود که صحت خبر ازدواج رامبد جوان با نگار جواهریان برای دوست داران مجری برنامه پرطرفدار خندوانه، ایجاد سوال کرده بود و تا آن زمان رامبد جوان به طور کامل این خبر را رسانه ای نکرده بود.

در برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی، “خندوانه” بهترین برنامه ورزش و سرگرمی سال 94 از نگاه مخاطبان شد. در بخشی از برنامه سه ستاره برگزیدگان برنامه های ورزش و سرگرمی معرفی شدند و برنامه خندوانه بهترین برنامه تلویزیون در این بخش شناخته شد. پس از خندوانه، برنامه نود و محله گل و بلبل برنامه های برگزیده مردم معرفی شدند.

نکته جالب توجه در بخش این بود که رامبد جوان هنگام قدردانی از خانواده اش بعد از نام بردن از پدر، مادر و خواهرش از نگار جواهریان نیز به عنوان یکی از اعضای خانواده اش تشکر کرد.

نگار جواهریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، در 22 دی ماه 1361 در تهران متولد شد. به گفته خودش، او بازیگری را از 14-13سالگی که به مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان می رفت یادگرفت و در 15سالگی با رفتن روی سن تئاتر شهر، کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد و سپس در رشته طراحی صحنه دانشگاه هنر و معماری تحصیلات خود را ادامه داد. نگار جواهریان بازیگری است که هم در عرصه تلویزیون و هم سینما و تئاتر فعال است و از اوایل دهه هشتاد با فیلم «من ترانه پانزده سال دارم» از رسول صدر عاملی و سپس «خوابگاه دختران» اثر محمدحسین لطیفی پا به سینمای حرفه ای گذاشت.

رامبد جوان تبریزی متولد 1 دی 1350 تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون است.

رامبد جوان در اول دی ماه سال 1350 از خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری زاده شد. روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده است. او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد.

نقش هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می کند بیشتر جنبه طنز دارد. رامبد جوان در 27 اسفند 1387 با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در 1393 از وی جدا شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.